Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 11 aprilie 2020

Cum își bat joc slugoii securiști de la Facebook de autori?!... ( Am fost suspendat 30 de zile pentru articolul „La muncă sclavilor români, nu la întins mâna!” )


  




NOTĂ:  DE CURÂND AM POSTAT  ARTICOLUL DE MAI JOS PE PAGINA MEA DE FACEBOOK. SUB PRETEXTUL  CĂ   ÎNCALCĂ STANDARDELE  COMUNITĂȚII  FACEBOOK MI-A SUSPENDAT ȘI PAGINA ȘI  MESSENGER  TIMP DE  30 DE ZILE. TEXTE   ȘI PRETEXTE SE POT ORICÂND  INVENTA CÂND  UN SISTEM VREA SĂ PEDEPSEASCĂ  PE CINEVA.   „Deoarece postarea ta încalcă Standardele comunității privind limbajul care incită la ură și inducerea unor sentimente de inferioritate, nimeni altcineva nu poate vedea postarea. De obicei, oferim ocazia de a solicita o analiză şi răspundem, dacă am luat decizii greşite.    În cazul în care consideri că nu încalcă Standardele comunităţii, te rugăm să ne anunţi.


 Le-am cerut să-mi indice  în  text fraza care incită  la ură .  Ce credeți că mi-au răspuns?  Nu ţi-am putut procesa cererea. Te rugăm să încerci din nou mai târziu.   FARISEISMUL LOR ESTE ABSOLUT MIZERABIL. 


  

IATĂ  TEXTUL   MEU CARE ÎN  ALGORITMUL LOR  INCITĂ LA URĂ  !  


          
La muncă sclavilor români, nu la întins mâna!

Moto: Când oare vor cugeta și vor înțelege românii că la cârmuirea statului român, răspunzând tradiției, cea mai bună cârmuire este a unui român și nu a unui străin?!...
Al dracului nemții, la ei în Germania, nu e Covid -19 și nici nu le e teamă că românii care sunt aduși pe plantațiile lor, la fel negrii din Africa pe plantațiile de bumbac din America, îi vor infecta cu Coronavirus. Și ce dacă vor muri români de Coronavirus! Alți sclavi români le vor lua locul. Sunt prea mulți latini pe glob ( observați bine că latinii au fost cei mai infectați). Biciul și zăhărelul; biciul e la slugile nemților din România care dau ordonanțe scot armata, poliție, jandarmii în stradă - „stați în case!” Cum au ajuns autocarele cu sclavi de plantații la Cluj, întrebați-l pe Ludovic Orban , vechilul plantațiilor germane. Sclavii români vor muri fericiți cu zăhărelul ( euroii ) în mână, primiți de la nemți. Nemții nici măcar nu vor lua contact cu sclavii români să se infecteze- au alți vechili pentru moșiile lor. Acum nu se mai practică munca forțată ca în lagărele naziste cu automatul și cizma sau în gulagurile sovietice cu cizma și nanganul în ceafă sau în România la Canalul Dunăre- Marea Neagră unde i-au reeducat pe intelectualii români refractari cu securiștii în spate . Acum biciul - la Johannis - Orban -PNL și zăhărelul( eroii) la nemți . Ce oameni buni sunt nemții!
Munciți dragi români pentru Germania, nu pentru România! Slăviți-l pe Johannis că v-a oferit un loc de muncă la boierii germani. Că doar de aceea v-ați ales un președinte neamț la cârma țării și un guvern Orban marioneta , pentru slujirea și îmbogățirea celui de-al patrulea Reich.

Autor: Vasile Anton Ieșeanu, 11 aprilie 2020, Iași

·         


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu