Faceți căutări pe acest blog

marți, 28 noiembrie 2023

Unde ar trebui să-l căutăm pe Dumnezeu?...

 


Sfânta TEREZA : „Ar trebui să-l căutăm pe Dumnezeu în interiorul nostru!” La fel a zis Iisus și alți mistici. Și, da, Sfânta Tereza „l-a căutat și l-a găsit în interiorul ei și a făcut cu Dumnezeu o fantastică partidă de sex! Dacă citiți întâlnirea ei cu „îngerul cu sulița de foc”, în cartea Tereza din Avila - Povestea vieții mele, veți înțelege cum erotismul refulat, a provocat în crierul „sfintei” Tereza și în cazul altor sfinți și sfinte fantasme mistice. La fel ca și substanțele psihedelice LSD ... „A vrut Domnul, povestește Sfânta Tereza în Povestea vieții mele să mi se arate, uneori un înger în față , către stânga, sub formă de imagine corporală.[...] Și avea el, îngerul acesta, o SULIȚĂ LUNGĂ AURITĂ , în vârful căreia , mi se pare, strălucea o flacără. Iar îngerul părea că mă străpungea cu ea prin inimă , ajungând să-mi sfredelească măruntaiele: când o scotea afară, simțeam ca și cum mi le-ar fi smuls de tot , lăsându-mă în întregime aprinsă , din cauza focului din vârful suliței, de iubirea cea mare de Dumnezeu. Era atât de mare durerea încât mă făcea să gem și, în același timp era atât de dulce ,că nu aveam nici o dorință să scap de ea, ci dimpotrivă , doream s-o simt mereu întru Domnul ( Paul Kurtz - Ispita transcendenței).
Acum am înțeles de ce femeile în general și toate babele bigote în special se duc buluc la biserică , la pupat de moaște și în alte pelerinaje, în locurile sfinte, toate suferă de sindromul Tereza de Avila, toate speră să facă sex cu Dumnezeul iudeu! Femeile toată viața sunt în căutarea lui Dumnezeu Bărbatul pe pământ cât hormonii o dirijează mereu să-l caute, multe care nu l-au găsit mai cu seamă după menopauză când glanda hipofiza s-a atrofiat îl caută pe Dumnezeul -Tată în cer.
DACĂ DUMNEZEU TREBUIE CĂUTAT ÎN INTERIORUL NOSTRU, CUM SPUNE TEREZA DE AVILA , MĂ ÎNTREB ȘI ÎNTREB DE CE TURMA DĂ NĂVALĂ SĂ-L CAUTE PE DUMNEZEUL IUDEU, MÂNATĂ PARCĂ DE STRECHE, ÎNTR-O DISPERARE EXISTENȚIALĂ AȘ ZICE APOCALIPTICĂ ... LA PREOȚI ÎN BISERICI, LA PUPAT DE MOAȘTE SAU LA PREDICATORII SECTANȚI?!...
Oare nu caută și turma, la fel ca și Sfânta Tereza să-l găsească în preoți, în moaște, în predicatori pe îngerul acela „CU SULIȚA LUNGĂ AURITĂ”?!...
Oare, prin aceste manifestări iraționale, de nebunie colectivă aș zice nu atrag răul, crezând ei că atrag binele divin?!... Căci e dovedit de știință că iraționalul uman, în orice manifestare iluzorie atrage răul și, doar raționalul atrage binele!
Autor : Vasile Anton Ieșeanu, 28 noiembrie 2023, Iași

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu