Faceți căutări pe acest blog

duminică, 23 octombrie 2022

Imensa orbire











„Orbul nu valorează nici cât câinele care îl însoțește” Elias Canetti
Un evreu fără patrie a scris un roman intitulat Orbirea. El și-a ales patria limba germană. Pentru acest roman a primit premiul Nobel pentru literatură 1981. El demostrează în roman cât de repede se lasă orbiți oamenii de idei , de ideologii ,de religii,„ imensa orbire”, o numește Elias Canetti! Acum dacă eu sunt „senil”, cei mai mulți comentatori sunt orbi și nu văd dincolo de aparențe. Mă întreb dacă nu v-a orbit comunismul de nu-i vedeți pe puiuții de comuniști și securiști ridicați din nou la putere în România. Oare de ce marele bărbat de stat cu kurul pe scaunul de la Cotroceni nu a plecat cu părinții și sora lui, în 1992, în Germania?... Oare cum din profesor de fizică care a vândut copii români la niște escroci canadieni pentru banca de organe a fost proiectat inspector școlar și mai apoi primar al Sibiului! Un prieten din Sibiu a candidat și el la primăria Sibiulu la concurență cu sasul mi-a spud unrmătoarele informații: „Când am văzut că în pofida legislație în vigoare care prevedea interzicerea propagandei cu 48 de ore înainte de votare, pe toate străzile erau afilșe cu „Votați Johannis!”, atunci mi-am zis că nu am nicio șansă că este sprijinit de forțe din umbră” . Oare care cine erau forțele din umbră? Oare al cui pui crescut și educat era Johannis de n-a plecat în Germania și fost proiectat pas cu pas de la primar până la scaunul prezidențial... Evident orbii nu văd cine-s păpușarii!
Autor: Vasile A. Ieșeanu, duminică 23 octombrie 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu