Faceți căutări pe acest blog

vineri, 29 martie 2024

RoMânia mea OM-ANTIOM - TURNĂTOR ANTIROMÂN

        Comunismul a murit în România, dar metehnele comuniste au rămas în mintea foștilor turnători la pcr și securitate, acum turnătorii M-AU TURNAT la Facebook Ro pentru postarea mea „CÂT DE SADICI SUNT PRIMITIVII RUȘI?...
. CUM SĂ FII DE PARTEA RUȘILOR DISTRUCTIVI:? CHIAR NU POȚI TOVARĂȘE NOSTALGIC TURNĂTOR SĂ MAI FACI DISTINCȚIA ÎNTRE BINE ȘI RĂU?
ÎNSEAMNĂ CĂ AI CEVA LA BIBILICĂ SAU EȘTI SPĂLAT PE CREIER DE PROPAGANDA PUTINISTĂ.
NEFERICIȚILOR FILORUȘI DUCEȚI-VĂ ÎN RUSIA SĂ VĂ FERICEASCĂ PUTIN!
Cel mai periculos om antiom în comunism nu a fost securistul sau activistul de partid, ci TURNĂTORUL sau INFORMATORUL!
Asemenea specimene umane îți dădeau sărutarea lui Iuda, recte pozau în prieteni devotați, ADEVĂRAȚI LINGĂI care te turnau la partid sau la securitate, dacă spuneai un banc cu „genialul” și „savanta lui de renume mondial cu patru clase primar e sau criticai politica lor nefastă FOAME, FRIG , FRICĂ , erai imediat acuzat că nu ești de acord cu politica partidului.
Am avut parte de asemenea specimene, oribile în toată perioada comunistă, iar acum la fel am parte de asemenea otrepe , că oameni nu-i pot numi care m-au turnat la Facebook ro. pentru postarea mea CÂT DE SADICI SUNT PRIMITIVII RUȘI? ... Cât de sadici sunt o confirmă și scriitorul rus Mihail Șișkin care a declarat Mihail Siskin, cel mai important scriitor rus contemporan: „Rusia are nevoie de o infrangere totala si zdrobitoare, la fel ca Germania, pentru a putea renaste. Federatia Rusa se va dezintegra”Mihail Siskin, cel mai mare scriitor rus al momentului, afirma intr-un text publicat in The Guardian ca „o Rusie noua, democratica, este imposibila fara o schimbare a mentalitatii nationale – si o recunoastere a vinovatiei nationale”. ( sursa: HTTPS://WWW.AKTUAL24.RO/ )

Și eu am afirmat mai demult, fără a cunoaște afirmațiile lui Siskin, că Rusia lui Putin trebuie zdrobită la fel ca Germania în 1945. Altfel Putin și banda  lui de tâlhari  criminali, foști kaghebiști   vor visa la mărire și glorie, la fel ca Hitler și vor face mult rău omenirii. După ocuparea Ucrainei, urmează Moldova și apoi România și Polonia cu sprijinul Ungariei.

Ce pot să spun despre acești nostalgici ai comunismului, turnători antiromâni? Îi cunosc pe cei care m-au turnat sunt prieteni pe Facebook, nu am decât dispreț și-i consider otrepele României. Iată dovada!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu