Faceți căutări pe acest blog

luni, 8 mai 2017

Enervare sau melancolie de duminică seara


Aseară am băut o sticlă de CUVÉE GRAN DESSERT Spumante Dolce, Casa Santorsala, 9,5 %. O aveam de la Revelion. Mi-a adus-o cadou unul dintre gineri. Nu m-am atins de ea, până aseară. Nu știu din ce cauză aseară m-a apucat melancolia: am băut, fie să-mi fac bucurie că a câștigat alegerile, în Franța, Macron, ori pentru că m-am enervat și mi-am făcut necaz la emisiunea lui Gâdea și Badea!

# Rezist nu ia mită; prin urmare nici un tefelist nu riscă să i se facă dosar penal. Așa că iese în stradă împotriva grațierii de către PSD a celor care au luat mită. Povestea unui comisar de poliție, o nouă victimă a procurorilor, un nou Caz Rarinca, povestită de doi avocați , foști judecători, m-a revoltat deloc . Pe cei de la #Rezist deloc. Comisarul a fost condamnat la prima instanță cu 11 ani de pușcărie fiind denunțat de doi chinezi arestați. Procurorului de la DIICOT a mai marcat în cariera sa, cu acest dosar, un caz de corupție . Curtea de apel l-a achitat pe comisar, dar acesta a făcut opt luni de pârnaie pe de-a moaca. Și nimeni nu-i mai dă timpul înapoi, nimeni nu-l mai poate reabilita psihic. Procurorul nu a pățit nimic. DNA nu i-a făcut dosar penal pentru abuz în serviciu. Cum ar fi să facă vreun #tefelist opt luni de pârnaie fără să fie vinovat? Unii băgați la pârnaie nevinovați s-au sinucis Comisarul a dat în depresie, s-a blegit. Și eu aș căpia dar aș exploda odată cu procurorul de caz. De ce procurorul i-a instrumentat un asemenea dosar comisarului? O fi regulat-o pe nevasta-sa ? Aceasta nu a juisat și l-a pârât soțului că i-a cerut mit®ă ? Tot ce e posibil; altfel nu înțeleg de ce s-ar fi folosit procurorul de denunțul a doi chinezi arestați pentru evaziune fiscală să-l termine pe comisar. De ce a vrut să-l bage în pușcărie pentru luare de mită? E ceva necurat la mijloc și pute tare a răzbunare. Primirea mitei de către comisar nu a fost dovedită decât pe baza declarațiilor celor doi chinezi care erau arestați în acel moment . Unul din chinezi nici măcar nu era în țară la data când a consemnat în declarație că asistat la darea mitei de către celălalt chinez . Ce contează amănuntele, contează că acel comisar trebuia eliminat. Ce contează pentru un procuror că viața, cariera , sănătatea, familia unui om au fost distruse! Procurorul și-a făcut datoria. Merită să fie avansat. Ba mai mult merită pupat toți e # rezist în cur; luptă împotriva corupției „e normal” să facă și victime colaterale. Statul de drept nu se negociază. Nu a ieșit nimeni în stradă împotriva abuzurilor procurorilor . Nici un #rezist. S-au dus liniștiți și inocenți la culcare. Tefeleii #rezist au alte „idealuri de apărat”. În lupta anticorupție vor fi alte victime colaterale… Doar trăim într-o Români normală, nu!

Vasile Anton Ieșeanu, 8 mai 2017, Iași

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu