Faceți căutări pe acest blog

duminică, 1 octombrie 2017

Când #părinții noștri îi așteptau pe americani să vină..


Moto-ul viitoarei mele cărți: „Părinților mei Constantin și Lucia care ascultau în vremea comunismului VOCEA AMERICII, mai cu seamă tatăl meu în timp ce maică-mea supraveghea poartă de teamă să nu apară milițienii… Maică-mea tremura de frică când vedea o uniformă de milițian. Avusese o experiență traumatizantă când i-au trecut cu forța pe ai mei la colectiv. Atât de mult doreau să vină americanii să ne elibereze de ciuma roșie încât de multe ori au riscat să fie arestați. Când, în sfârșit, americanii au venit în România, au fost atât de tare dezamăgiți, încât n-au mai vrut să mai trăiască.
Săracii de ei, credeau că americanii vin să ne elibereze de ciuma roșie când de fapt ei ne voiau sclavii lor… fericiți.”

Vasile Anton Ieșeanu, 1 octombrie 2017, Iași

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu