Faceți căutări pe acest blog

luni, 3 ianuarie 2022

O, inimioara mea… frumoasă ca o stea



Eu sunt un robot galben, cu sclipici,
Mă cheamă Luna Maria Avram și am trei ani;
Am venit la voi Mia și Vali, ghici!
Pentru jucării, nu pentru bani…
Sunt studentă în anul trei la jucării,
Am început joaca cu Minnie și Mickey
Iar când e vorba să mănânc mă uit în farfurii
Și aș mânca din farfurie doar cât mănîncă ei…
Uneori îmi place crucea, mă uit în cartea de simboluri,
Mai sar ca o căpriță în pat la Vali-n dormitor
Îi ordon lui Vali culcat!... în jurul pernei dau ocoluri
Mia mă prinde să nu cad, o, ce spectacol uimitor!
Acum mă joc doar cu cățelul și pisica,
Dar cel mai mult îmi place inimioara mea!
O țin în plamă strîns,odată am perdut-o, dar o găsi mămica,
O inimioara mea… frumoasă ca o stea!
Autor: Vasile Anton Ieșeanu, 3 ianuarie 2022, Iași

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu