Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 2 iulie 2025

PRADĂ ȘI PRĂDĂTOR: Cum să împaci prada cu prădătorul? ...

 

  Autor:VASILE ANTON IEȘEANU; Cum să împaci lupul cu capra? Cum să împaci capra cu varza?... Toată istoria omenirii e o istorie a conflictului pradă și prădător! Prădătorul nu vrea ca omul pradă să fie doar prădat, ci supus și obligat să gândească și să repete în cor, ceea ce spune misitificatorul prădător!                       Au dovedit fasciștii, legionarii și comuniștii că nu există gândire proprie , ci gândire de turmă! Și-acum o demonstrează suveraniștii, în speță  AUR-iștii. Grecii antici au găsit modelul  alinierii gândirii umane  în  gândirea de turmă  în „patul  prădătorului -  tâlharul Procust” - numit de greci SCURTĂTORUL , LUNGITORUL ȘI MULTSTRICĂTORUL!                                                                                                                             Creierul uman la fel ca și creierul animal se manifestă ca pradă și prădător. În cazul omului, adesea prada se metamorfozează în prădător și , câteodată prădătorul în pradă. Române, învață să fii OM AUTONOM, liber și demn, nu ANIMAL DE TURMĂ!...  ÎNVAȚĂ SĂ-ȚI GÂNDEȘTI PROPRIA EXISTENȚĂ AUTONOM ȘI LIBER, ÎNVAȚĂ SĂ-ȚI FII PROPRIUL TĂU STĂPÂN ȘI NU VEI AVEA NEVOIE DE UN ALT STĂPÂN, NICI ÎN CER , NICI PE PĂMÂNTĂ,...                                                             Omul e la fel ca animalele de turmă, e mereu în căutarea unui stăpân atotputernic, atotștiutor, invicibil și infailibil! Biologic ne identificăm ccel mai mult cu animalele de turmă!                                                                                                                                 Evreul Reuven Feuerestein care nu învață cum să învățăm, ca să trăim în liniște și pace, cum să mediem conflictele! Feuerstein a fost un psiholog și pedagog evreu, născut în România. Partizan al teoriei că inteligența poate fi învățată, este autorul teoriei modificabilităților cognitive structurale și al teoriei experienței mediate de învățare .                                                                                                                                                                Timp de peste 50 de ani, teoriile și sistemele aplicate ale lui Feuerstein au fost implementate atât în ​​​​medii clinice, cât și în sălile de clasă la nivel internațional, peste 80 de țări aplicând lucrările sale. Teoria lui Feuerstein despre maleabilitatea inteligenței a condus la peste 2.000 de studii de cercetare științifică și nenumărate studii de caz cu diverse populații de învățare . Metoda Feuerstein este utilizată în școli din lume, învățând educatorii să devină mediatori mai eficienți pentru elevii lor. Îmbunătățirile observate de Feuerstein la victime după ce acestea au primit atenție psihologică și educațională suplimentară l-au făcut să pună la îndoială convingerile actuale privind stabilitatea și caracterul înnăscut al inteligenței.                             Nota Bene: Inteligența se formează prin exercițiul gândirii, gimnastică, citit scris ca un ritual permanent! „Mens sana in corpore sano” ( latină clasică :) tradusă de obicei ca „o minte sănătoasă într-un corp sănătos”.                                                                                                                             Materia generează spiritul și nu spiritul materie, cum cred misticii. Mintea omului depinde de un corp sănătos în general ,dar îndeosebi de un creier sănătos. „Neuronul, ne informează neurochirurgul Ciurea „este o mică baterie care generează curent electric.”                                                                                                                                Dar creierul funcționează electrochimic, căci,așa cum nu spune dr. Ciurea „ atunci când un impuls electric la capătul  unui neuron se produce o transformare fascinantă, informația electrică este convertită într-un mesaj chimic.”                                                                                                         Sunt trei neurotransmițători de bază care nu autoreglează starea psihomentală, serotonina, numită și „hormonul fericirii”, este un neurotransmițător care induce starea de bine și fericire.                                         Nivelurile scăzute  de  seretonină  duc la depresie, anxietate și nefericire. E deosebirea fundamentală dintre prădătorul ferici  și prada nefericită  sau între Învingător și Învins.                                                                 Succesul economic, social, rezolvarea crizelor existențiale în modul cel mai rațional cu putință ridică nivelul de serotonină și implicit starea de bine și fericire.                                                                                                             Nivelul peste limită de serotonină te face să crezi că  zbori   în nori  ca Dumnezeul creștin iudeu  și  nu mai ești  atent la prădători!                              „Un alt neurotransmițător important este dopamina, implicată în motivare, plăcere și reglarea mișcărilor”  Nivelul peste limită a  dopaminei,  existent  îndeosebi la dictatori îi face să creadă  în  creierul lor dopat cu dopamină că  sunt dumnezei infailibili  și  nemuritori! Și pe cale de consecință le deformează judecata  rațională. Ca,de pildă,    dictatorul Nicolae Ceaușescu despre care șeful securității comuniste  Iulian Vlad,   afirmă   în  Confesiuni pentru  istorie ,scrisă de Aurel I.  Rogojan că acesta „părea că avea gândurile transportate undeva...[...] Din prima jumătate a anului 1989, am sesizat o scădere a felului de a apreci, dea judeca și a da dispoziții. ”                                                                               Ceaușescu nu mai trăia  în lumea noastră românească!   Trăia într-o  altă lume  a imaginarului lui  drogat cu dopamină ca urmare a  slăvirii  și proslăvirii de către prădătorii șarlatani  aplaudaci.                              Prădătorii din umbră nu urmăreau decât „setea de putere  și obsesia controlului, lăcomia vorace, corupătoare și atotcuprinzătoare , mistificarea realității  și nu în ultimul rând prețul   amarnic al demnității!”                                                                                                                         Așa au pus  mâna marii  prădători pe  România, ca urmare a gonflării cu dopamină a celor doi popândăi  comuniști  Elena Ceaușescu și Nicolae Ceaușescu CARE NU  MAI PERCEPEAU REALITATEA CI DOAR APARENȚELE IMAGINARULUI LOR!  La  71 de ani „tovarășul” Nicolae Ceaușesc , care suferise cu un  an în urmă  o criză de diabet , nu mai era sănătos  nici la trup  și cu atât mai puțin la minte.  De ce nu s-a  pensionat? Pentru că era  o pradă dependent  de  prădătoare , tovarășa Elena Ceaușescu care îl teleghida  ca pe  un robotron!                                         Al treilea  neurotransmițător  important  este acetilcolina  „vitală   pentru procesele de învățare și memorie și  are un rol important în activarea funcțiilor motorii”, ne spune  neurochirurgul Alexandru Vlad Ciurea.   Este o moleculă organică formată din acid acetic și colină.                                                                                     Pentru sănătatea psihomentală creierul trebuie menținut în permanență activ.  Nu uitându-ne la televizor, ci prin exercițiul  fizic, al  cititului, al gânditului    al meditației și al somnului binefăcător, care nu face să uităm de frici , anxietăți și oboseli!                                                                                                                                               O demonstrează și prof. Universitar dr. neurochirurg Alexandru Vlad Ciurea în Sănătatea Creierului pe înțelesul tuturor! Valoarea prima a omului este buna functionare a creierului. Non-abuzul de alimente procesate, alcool și îndeosebi droguri - „Nimic fără măsură!” cum au scris înțelepții Greciei antice pe Templul din Delphi.  Când creierul din stomacul domină creierul din cap e clar și evident că omul devine obez, impotent sexual și impotent în gândirea rațională!     „ Aducând beneficii atât profesorilor prin faptul că îi ajută să devină profesioniști mai buni, cât și elevilor care beneficiază de un proces de învățare mai bun și îi ajută să învețe mai ușor modificat. Umberto Margio , profesor titular de Științe ale Educației printre Universitatea din Veneția, profesorul Feuerstein, prin teoria să se modifice că a fost creată structura primitivă a cogniției umane. metodele și teoriile sale, el a căutat să integreze oameni proveniți din alte culturi. Conform convingerilor lui Feuerstein, deși umanitatea trebuie să fie unită, diferențele dintre populații trebuie, de asemenea, respectate”! [...] Procedând astfel, metodele educaționale ale profesorului Feuerstein au contribuit la crearea unei societăți juste și la promovarea valorilor integrării!”                                  ( sursa: https://web.archive.org/web/20111014012039/http://www.amanforpeace.net/ )                                                                                                                              O societate  justă e  o societate educată pragmatic și care crede că binele personal e  binele  întregii comunități!  Unul din cele mai fericite  popoare  așa cum arată OMS este  poporul finlandez.  Și asta pentru că  respectă pragmatic acest principiu  fundamental  binele meu e bine comunității  și unde corupția politică   și hoția  practic   nu există.    Educația  mediată este  fără îndoială educația  căii de mijloc a rațiunii  - cea mai înțeleaptă  educație!   

    În pofida   idealizării de  către  religii  și ideologii a  speciei umane, oamenii se manifestă conștient sau inconștiente ca pradă prădător.  Mulți bărbați cu familii s-au  transformat  în  prădători și-au  exploatat  munca copiilor ,  multe femei  în prădătoare  s-au căsătorit  cu  bărbați  bogați  expirați,  alte femei   prădătoare, superbogate au  trecut la vânătoare de bărbați tineri, așa numiți   gigolo!  Ce să mai zic de  prădătorii   bărbați  care, după căderea comunismului și în haos statal a  statului român  au   exploatat „la  sânge”  după expresia populară  fete  inocente cărora le-au promis marea cu sarea  și    pe care le-au dus la  produs  în Turcia și în Occident.  Nu mai vorbesc de CAP-urile  devalizate de  leneșiide la  sate care s-au  metamorfozat instant în  prădători. Și dacă în unele sate  construcțiile de la  CAP-uri „Colectiv”, cum le ziceau țăranii au fost salvate de  ingineri  agronomi mai raționali care au creat asociații, în majoritatea  au  distrus tot,cum s-a întâmplat la mine în satul Spineni  unde au distrus  grajdurile , via  și livada  din dealul  numit Turcu,  grădina de zarzavat  de la Jumătăți și iazul de pește   țarină. Instigatorul  prădător  a fost  Costică  Scarlat,  un leneș hoț , de culoarea  negrilor  din România, care  i-a  instigat  pe țărani la distrugere și hoție!   Și  toate  acestea au fost  mici  prădăciuni , în raport cu marile prădăciuni  ale  securiștilor. Marele  prădător   Sorin  Ovidiu Vântu, așa cum scrie istoricul Marius Oprea  în Moștenitorii securității  care a creat o adevărată  rețea   de informații  SOV   din   vechii securiști aruncați pe drumuri   la ordinul Marelui Prădător de la răsărit, un adevărat „stat paralel”!  „Mulți ofițeri din fostul DSS, proveniți din aceleași structuri economice   specializate în afaceri oneroase, scrie Marius  Oprea, au ajuns bine plasați în structuri ale statului apropiate îndeletnicirilor lor anterioare!”   Cine a devalizat România în marea tranziție?... Întrebarea mea e retorică!  Marea   farsă care ne-a fost   jucată nouă  ofițerilor   din MApN , a fost    iluzia indusă să înlocuim    atașa ții militari  comuniști de la ambasadele din străinătate    cu  noi ofițerii de la  serviciile de  cercetare ale armatei.   În 1990 ca șef al cercetării la Regimentul de tancuri  Caracal am fost trimis la Academia Navală Constanța   să  învăț   limba  franceză și să ajung  atașat militar   într-o țară  francofonă. Și eu visam să ajung în Franța. Așa că m-am pus  pe învățat  limba  franceză , iar la urmă am aflat că locurile erau deja ocupate de  atașați „specializați”  într-o   relație de nepotism  dus la apogeu.    Te doare mintea și capul de barbaria care a cuprins  România în starea  numită de sociologul evreu francez,David Émile Durkheim  „anomie”    caracterizată  prin destinderea brutală  a normelor sociale, prin dispariția autorității dictatoriale  și  libertatea fără limite  care   induc dorințe  exagerate de îmbogățire rapidă.   De  această     „anomie” a statului  român au profitat toți Marii Prădători și în primul rând Marele prădător de la răsărit  - Rusia   lui Gorbaciov  și  securiștii  micii  prădători care au vândut țara  bucată cu bucată,  din lăcomie și  cred eu , din răzbunare pentru  desființarea securității  statului  pe repede înainte,  în data de  30 decembrie 1989,   la  ordinul  Marelui Prădător de la răsărit  dat celor  patru   cai troieni moscoviți ,  conservele Moscovei  - Ion Iliescu, Silviu Brucan, Petre Roman,  general Nicolae Militaru!  Securiștii din apărători  ai României  s-au  transformat în  prădători ai României. Securiștii   din înalte funcții  ale statului de centrul București  și de la  județe     dețineau informații vitale  despre economia românească , ba mai mult  dețineau și câte o  sută de mii de lei , bani necontabilizați pentru plata informatorilor și  turnătorilor  și pe care  i-au folosit   drept  prim capital pentru  buzunarul propriu.  Așa că marile afaceri   gen   CARITAS ca și  marile tunuri, precum și vânzarea  marilor întreprinderi de stat  și a  băncilor românești   au fost  falimentate cu  complicitatea lor.  Securiștii mai mici în   funcții , precum și  CI-știi din armată care nu prea aveau   informații economice pe care să le vândă s-au   infiltrat ca lucrători ăn mine și au organizat   mineriadele.    O societate scăpată de sub controlul statal este  asemenea unei turme de   oi  care se aruncă într-o râpă!   În viziunea mea   desființarea   securității   a fost lovitura cea mai puternică dată de   Marele prădător de la răsărit , statului român și implicit românilor.  Marele prădător de la răsărit  a umplut statul român cu   alte „conserve” de cai troieni, pe care eu  îi numesc   „porci și scroafe”  și agenți de influență, numiți de  Vladimir Volkoff-  MICE,   tradus  ȘOARECI ,  care rod mințile românilor cu  minciuni și mistificări,   toate „conservele” aflate  în slujba  serviciilor secrete rusești și a altor  mai mari și mai mici  prădători.             Cea mai  pragmatică artă de  manipularea a minții celuilalt  este misitifucarea realității  și  transformarea celuilalt într-o  pradă pe viață  dependentă de prădător, prin drogarea minții celuilalt , prin  terorizarea psihică, prin amenințare și șantaj!...             Cea mai perfidă manipulare  pentru un copil  sau adolescent este instigarea , prin formula:  „N-AI CURAJUL SĂ...!”   Dependența de  mic a  unui copil , îl   face să fie dependent  toată   viața  în loc să devină  om autonom,  căci  tiparele copilăriei  le repetăm  inconștient toată viața.     

 

                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu