Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 8 decembrie 2021

Poliția locală Iași – aplicarea legii cu dublă măsură. Români cu psihologie de câine

 

 

     

                       Bătrânul cu handicap grav, mi s-a plâns zile trecute că a fost amendat cu 2000 de lei de un polițist de la poliția locală Iași.

„Dimineața, după ce am parcat mașina, am mers cu bagaje grele, abia le căram să mă internez. De unde să plătesc eu din pensia mea amărâtă 2000 de lei amenndă.
În fața policlinicii, există doar un singur loc cu handicap și două locuri pentru deținătorii de mașini electrice. De ce doar un singur loc pentru handicap? Poate ne răspunde la întrebare d-l primar Mihai Chirica, de ce?...
Am tras mașina pe singurul loc rămas liber verde, spațiul destinat mașinilor electrice. Am pus pe bord însemnul cu handicap, crezând în sinea mea că asta îl face pe polițistul local să vadă și să judece în logica umanului - că am fost nevoit să parchez pe locul verde.
Că, oricum cei care au mașini electrice au și bani…, nu vin ei la un spital de stat , ci mai degrabă merg la spitale private.
Dar ți-ai găsit să afli la un polițist o asemenea logică a umanului? Ei bine, polițistul „legist” până la Dumnezeu și-o palmă mai jos a văzut imediat că am încălcat legea, dar pentru cei care parchează pe locurile cu handicap, fără a avea dreptul, nu
mai văd. Doar știi că spitalul a devenit în zilele noastre de pandemie Covid … Delta , Omicron… Epsilon și ce dracu' o mai urma într-un anume sens - o închisoare!… Și nu am avut voie să mai ies să parchez mașina pe locul cu handicap după ce a plecat cel care ocupase locul abuiziv.
Mi-am luat de-acasă și mâncare că nu știam cât voi stat internat și nu știam dacă mâncarea de la spital îmi va fi de-ajuns.
Urmând să fiu internat la Spitalul Sf. Spiridon cu bilet de trimtere de la IRO oncologie - cancer cutanat, pentru ședințe PUVA, trebuia să fiu prezent la camera 188 între 08.30 – 09.00 .
Când am ajuns la 08.20 am găsit locul cu handicap ocupat. De regulă e ocupat peste tot pe unde am mai fost, dar nu de personae cu handicap ci de un român, care nu are dreptul de handicap, dar ce-i pasă lui de bătrânii handicapați. Dacă ar fi fost „civilizatul” Occident n-ar fi îndrăznit să parcheze pe locul cu handicap , dar aici în România la Porțile Orientului, mai dă-l în mă-sa de boșorog … la cimitir cu el!
Polițistul a văzut mașina mea din spate fără însemne electrice, nu a mai coborât din mașina lui locală să vadă dacă am pe bord însemnul cu handicap. Și chiar dacă ar fi văzut însemnul de handicap ce-I păsa lui! Am încălcat legea , amendă! Nu mă intersează domnule handicapul dumitale! Parcă el nu are părinți bolnavi. O fi fost născut din vreun dovleac. Ai parcat pe spațiul destinat ma;inilor electrice , plătești!
Dacă aș fi fost de față i-aș fi explicat, de ce am fost nevoit să parchez pe verde, dar a profitat că eram în închisoarea - spital, m-a amendat și mi-a trimis amenda prin poștă. Fără îndoială el are logica legalității - să aplice legea, dar logica umanului la asemenea indivizi cu psihologie de câine lipsește cu desăvârșire.”
Probabil, zic eu, amprenta aceasta a pishologiei de câine care se gudură la cei bogați și-i mușcă pe cei săraci; le-a
rămas imprimată în psihic din vremea comunismului când se gudurau ca niște potăi la liderii comuniști și mușcau violent ca niște câini răi pe cei revoltați împotriva regimului înfometării, frigului și supunerii toatalitare.
Această amprentă a psiholgiei de câine s-a transmis instituțional la toți oameniide ordine polițiști, securiști, procurori și judecători.

Vasile Anton Ieșeanu, 8 decembrie 2021, Iași        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu