Faceți căutări pe acest blog

joi, 14 aprilie 2022

De ce useriști, pozând în salvatori, meritocrați, în realitate sabotori ai României, iau apărarea lui Băsescu și a complicilor lui?...

 


Aroganța e cea mai înaltă calitate a politicianului român - se crede deja stăpân absolut!

       Fără îndoială spălații pe creier cred ce spune propaganda. Eu am citit ceva, așa ca să-mi încarc creierul cu informație și să pot decela adevărul de minciună. De bună seamă mulți tineri dețin adevărul absolut ca toți inculții care cred că nu trebuie să citești ca să poți decela adevărul de miciună. Eu n-am nevoie de diplome, eu am citit. Dar, nu numai eu am sesizat fenomenul „cancel culture” ci mulți învățați occidentali , ca de pildă psihanalistul Charles Melman - Omul fără gravitate sau  Thomas Csinta în https://l.facebook.com/l.php.... Așa că aroganța ta e echivalentă cu ignoranța. Dar mă rog nu mă pot pune cu „specia de maimuțe”, cum spune filozoful german Hans Vaihinger, „bolnave de megalomanie.”                                                          Orice incult se vrea politician și orice politician se  crede deținătorul adevărului absolut. Orice „idiot util” vorba lui Lenin, judecă lumea maniheist;crede că cei doi judecători,Augustin Zegrea și  Livia Stanciu,  suspectați de mine drept complici ai tâlharului Băsescu, sunt „sfinți” și ceilalți judecători din CCR sunt satane.                   Mă rog,   nu mă pot pune cu logica unui politician USR care deține adevărul absolut. Iată o  mostră de ideologie  extremistă scrisă de  acest   userist,  Ioan Virgil!„Drula este pragmatic, nu filozofeaza ci trece la actiune, asa ca sper  pana la congres sa se afirme ca un sef de partid. Stie sa foloseasca si ranga si stiloul.” Fără îndoială spălații pe creier cred ce spune propaganda. Eu am citit ceva, așa ca să-mi încarc creierul cu informație și să pot decela adevărul de minciună. De bună seamă tu deții adevărul absolut ca toți inculții care cred că nu trebuie să citești ca să poți decela adevărul de miciună. Eu n-am nevoie de diplome, eu am citit. Dar, nu numai eu am sesizat fenomenul cancel culture ci mulți învățați occidentali , ca de pildă psihanalistul Charles Melman - Omul fără gravitate sau  Thomas Csinta în https://l.facebook.com/l.php.... Așa că aroganța ta e echivalentă cu ignoranța. Dar mă rog nu mă pot pune cu „specia de maimuțe”, cum spune filozoful german Hans Vaihinger, „bolnave de megalomanie.”  Bineînțeles, scris fără diacritice. Ceea ce denotă o  cronică lipsă de respect pentru limba română. Doamne, apără-ne și ne păzește   de  forțele extremiste! Legionarii știau   la fel de bine să folosească pistolul și biblia.  Acest terchea -berchea userist, Ioan Virgil, în loc să  uzeze de argumente  mi-a pus etichetat de „terchea-berchea”. Eu  nu sunt  un terchea - berchea,  eu sunt român! De bună seamă  te pricepi la etichete de genul  „terchea-berchea”.  Argumente  zero barat.   Îmi  amintesc că și eu,  când eram copil, recurgeam la porecle, des  utilizate de copii și infantilii  maturi.  Asta e  limita gândirii oricărui infantil. Să vedem   cine-i cu adevărat „terchea-berchea”!   Întrebarea mea „De ce useriști, pozând în salvatori, meritocrați,  în realitate sabotori ai României, inculți  și ingnoranți   iau apărarea lui Băsescu și a complicilor lui, e retorică! Răspunsul  îl găsim în originea lor comună; securiștii, fii  și fiicele  acestora s-au mascat   în  „salavatori”  și meritocrați,  prin partidele   salvatoare de dreapta. Pentru  edificare citiți cartea istoricului  Marius Oprea - Moștenitorii securității! Securiștii lui Ceaușescu, de bună seamă fii și fiicele acestora , după ce s-au îmbogățit prin jefuirea țării,   au creat  acest  partid și acum   îi regăsim în USR  pentru a se perpetua la putere, pozând în meritocrați.  Cum  bine a  remarcat  regizorul Sergiu Nicolaescu ”Vremea se mai îndreaptă, dar doar vremea de afară, nu şi vremurile... Vedeţi dumneavoastră, nu reuşim să scăpăm de lepre, care sunt la toate nivelurile, iar fără un sentiment patriotic nu vom reuşi să fim ceea ce vrem să fim.”    Useriștii nu sunt comuniști , ci neomarxiști.Ideologia Meritocrația îi denunță ca neomarxiști , precum și propaganda lor în paradigma Poltical Correctess, „fără penali la guvernare” îi denuță ca neomarxiști. Da, ai dreptate, totul e bine în cea mai bună dintre toate lumile posibile. Cei doi au fost niște „sfinți”, numai eu sunt Gică contra. Băsescu nu a fost suspendat, ci doar a fos „un exercițiu democratic” de imagine, dar totuși mai citeșțe sau poate îți aduci aminte suspendarea lui Petrov , susținut activ de SRI , generalul STS Marcel Opriș, făcut general de Petrov. Cum crezi că a ajuns Zegrean judecător suprem? Cine oare l-a propus judecător la Curta Constitională? Ai ghicit. Nimeni altul decât Petrov. Vai, votul Liviei e doar unul. Ce inocent poți să fii! Dar în calitate de președinte CCR, oare cum crezi că votau supușii?!...                                                                          Am mai scris asta  spre  a-i face pe tineri  să înțeleagă că  poza(fața)  de salvatori și meritocrați, ascunde  reversul  odios,    de   securiști ,   dar  au avut  grijă  complicii lor de la Facebook  România să  mă cenzureze vreo  treizeci de zile, apoi mi-au  desființat contul. 

Autor : Vasile Anton Ieșeanu,  joi, 14 aprlie  2022, Iași   

                   

4 comentarii:

  1. Tu crezi ca diacriticile dau valoare continutului ? Lumea devine din ce in ce mai practica si nu-si pierde timpul cu fleacuri. Dupa umila ta parere ar trebui sa trecem la scrierea caligrafica ca arata mai frumos.
    Eu nu sunt membru al vreunui partid, dar cei de la guvernare s-au dovedit a fi incapabili sa conduca tara pe un drum bun, asa ca prefer USR-istii care cel putin in parte mi-au confirmat asteptarile si am sa-i votez in continuare pana la proba contrarie.
    D-le Terchea-Berchea eu nu sunt nici securist, desi nu exista tara fara securitate asa cum si-ar dori unii rusofili ca tine, ca Romania sa devina o prada mai usoara, desi a fost jefuita 32 de ani cand de gasca lui Iliescu sub diferite denumiri de partid, fie de gasca liberalilor (inclusiv Basescu-Udrea) care s-au imbogatit si acum nici usturoi nu au mancat, nici gura nu le miroase.
    Asa ca d-le manipulator de opinii, nu mai arunca cu rahat in ventilator ca sa murdaresti pe oricine te baga in seama.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Amice, vorba lui nenea Iancu, ești imbecil! Dacă ai un pic de respect pentru limba maternă scrii cu diacritice, dacă nu du-te în occident sau unde o dus mutu iapa că oricum ești impotent la scris , la cugetare și la filozofia politică.

      Ștergere
  2. Băi Vasilică neică TU vorbești de ,,securici" ?! Acum cînd Rafilică este unul cu ,,Pedigriu" !! Și el și ,,tac'su" au fost ,,securici" și tac'su lu',,doftoru'" Rafilică are și ceva țărani la ,,activ" pe care i-a ,,otrăvit" cu plumb din gloanțe !! Ar trebui să-ți vezi de ,,filozofeala" ta de ,,2 bani și-un șfanț" ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unknown!
      Da ,eu vorbesc de securici.Cît de spre filozofia mea nu e tocmai a mea e inspirată din mari gânditori politici. Mă rog, toți cretinii români , ignoranți și inculți se cred deținătorii adevărului absolut.Iar când e vorba de ideologie nu mai judecă decât orbește în această cheie.

      Ștergere