Faceți căutări pe acest blog

marți, 19 iulie 2022

Acvila de #foc (Written with love for my #lady)

 


Mi-am prins dorinţele-n palme

şi le-am ţinut strâns  să nu scape,

să nu urce la cerurile-mame,

să se prefacă în stele şi  ape.

 

Mi-am prins dorinţele-n palme,

dorinţe de mare şi cer;

mă sfâşie-n suflet iubire și drame  

cum să mă-mpart, să nu pier?...

 

mi-am prins dorinţele-n palme

şi-am modelat  sublime arte,

în mările sufletului calme...

am regăsit dorinţa de moarte.

 

Mi-am prins dorinţele-n palme,

le-am strâns tare în pumn,

să nu le las în suflet să  scurme

s-au prefăcut toate-n scrum.

 

Mai  fumegă-n mine miop

 dorinţa  mocnită-n scânteie,

din ea am creat acvila de foc

şi zboară spre tine -  femeie!                            

 

Autor : Vasile Anton Ieșeanu, marți ,19 iulie , Iași 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu