Faceți căutări pe acest blog

vineri, 26 august 2022

Marie, iubirea vieții mele!



 Marie

Dansez cu tine

 de o viaţă dansez cu tine

şi dacă ar fi să mă mai nasc odată

tot cu tine aş dansa

doar cu tine

 numai cu tine

femeia mea

nepreţuita mea

valsul vieţii...

 

Marie

iartă-mă tentaţiile

altor  dansuri

afurisite dansuri moderne

la care m-a împins demonul

acel demon  nebun

ce-n bărbat are sălaş

 şi-am dansat  frenetic,

 dansurile nefericirii tale     

 acel  drac împeliţat

 m-a împins persuasiv 

 spre  alte  dansuri

  şi eu  atât de slab

  am dansat ca un apucat

 bolnav de amoc... lambada! 

 

Marie

tu nu poţi decela iubirea de sex

cum decelează bărbatul

înrăit armăsar alergând după iapane      

nu poţi uita rătăcirile mele

nu poţi ierta dansurile mele de-o noapte

cu fructe  coapte

cu fructe răscoapte  

ce-ar trebui  să fac

să mă crezi pe cuvânt

că tu eşti iubirea vieţii mele…      


Marie

valsul este dansul nostru sacru 

e dansul nostru de suflet

l-am dansat la baluri, la nunţi, la botezuri

cu  nimeni n-am mai dansat vals  

 cu tine îl dansez, doar cu tine

  de la începutul începuturilor

 cu tine sora mea geamănă

 cu tine sufletul meu pereche

neprihănita mea

vreau să dansez doar  cu tine

 valsul  nemuririi  

 ... până când moartea ne va despărţi!

Autor : Vasile Anton Ieșeanu, Vineri, 26 august 2022, Iași 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu