Faceți căutări pe acest blog

vineri, 11 martie 2022

Cum a salvat doamna Carmen, România, de la un conflict iminent... (pamflet)

 


                  

      Când am văzut-o pe americanca Kamala, partenera noastră strategică, cum îl sorbea din priviri pe marele om de stat la Cotroceni, Klaus Werner Johannis am intrat în panică.                                                      

            Am fost convins că  pe doamna Carmen, o va cuprinde  gelozia la Sibiu, va lua primul avion spre București și-i va  da o lecție  în stil românesc doamnei vicepreședinte SUA pentru atentat  erotic la  marele bărbat de stat la Cotroceni și astfel va declanșa  un conflict iminent cu partenera  noastră strategică.                                                            Dar mi-am amintit apoi că doamna Carmen are  consolatorul ei la Sibiu  - antrenorul de tenis, ea  fiind antrenoarea lui de pen(is)  și m-am liniștit.                                          Kamala a  plecat, nu știu dacă a consolat-o Johannis,  cât a rămas la Cotroceni. Că de, marele bărbat de stat la Cotroceni, atât de ocupat cu apărarea  intereselor României, ridicând de la  2 la 2,5 la sută din  PIB-ul României  pentru  industria militară americană, nu-i mai arde lui de drăgosteli la prima vedere, chiar dacă excitată  Kamala, la Cotroceni, o fi comis un canibalism  erotic asupra marelui om de stat pe scaun. Mă rog acum e la modă canibalismul feminin.             

            El  însă cred că s-a apărat cu demnitatea omului de stat la Cotroceni, căci s-a obișnuit  să-și rezolve singur problemele  torturii dracilor erotici prin acel  gest repetat în solitudine, numit atât de sugestiv de italieni „gioco  del mano”.                                                                                                    Apropos, ați  văzut cum dă din mâna dreaptă  marele om de stat la  Cotroceni  când vorbește?  Pare că repetă  acel „gioco del mano” din adolescența comunistă  și de stat  la Cotroceni.

Autor: Vasile Anton Ieșeanu, joi, 10 martie  2022, Iași  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu