Faceți căutări pe acest blog

duminică, 28 decembrie 2014

Floarea mea





Din prima clipă, o floare te-am văzut,                                                                   Un  trandafir  gingaș cu parfum de  mosc;                                                           M-am  aplecat  petala  s-o sărut…                                                                     Și am simțit că, în  parfum,  te recunosc!         

Ne-am  îmbăiat apoi  în voluptăți subtile 
În tainicele  nopți cu  stele  împănată…       
Ca  Șeherezada  mi-ai depănat  bucăți, 
Din poveștile  cu-n  prinț  și-o  dulce  fată .

Și acum mai retrăiesc  amintiri  fierbinți
A acelor seri cu basme  minunate…
Amândoi trăiam  poveștile cuminți
Cuprinși de  vrajă  în eternitate!

Iubirea-i destin înscris de demiurg în stele
De unde-ai apărut să-mi spui povestea vieții mele?!...                          

 Vasile   Anton   Ieșeanu,  28 decembrie 2014, Iași        








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu