Faceți căutări pe acest blog

vineri, 7 octombrie 2016

TEHNOCRAȚII NU FURĂ ...PUȚIN




Cățeluș cu părul creț
Fură rața din coteț
El se jură că nu fură
Dar l-am prins cu ... site-ul în gură.  
Guvernul de   tehnocrați,  zis  „guvernul meu”,  (ah  cât de gingaș  pronunța  Iohannis  „guvernul meu”  ca și cum ar fi fost  propria  lui  progenitură; chiar de ce    nu are copii că are   destule case. I-o fi vândut și pe ai lui ca pe   românilor amărâți!)  , e deasupra oricărei bănuieli  de hoție. De fapt  nimeni nu are curajul să se atingă de „guvernul meu”,  câtă vreme Codruța   depinde de   pixul lui Iohannis  dacă a plagiat sau  nu, dacă  își cere  demisia sau nu. De remarcat!  Iohannis nu i-a cerut  public  Codruței  cum i-a cerut-o lui Ponta. Așadar, ministrul energiei, Adrian Rădulescu, (o,  de ce  îmi amintește numele Rădulescu  de slugoiul spânului  Băsescu),  nu a spălat  bani prin site-ul ascuns  cu grijă  până acum.  Tehnocrații   sunt curați. Că doar se spală...  Pe mâini. Ca Pilat   din Pont!...   Cine ni i-a trimis  pe cap? Să fie frau Merkel? Să fie BND ul german? Să fie CIA?!   Numai Iohannis știe.    Aleșii Bruxelles  pentru guvernarea  României denotă   în ce stare de  umilință ne-au adus politicieni portocalii în frunte cu spânul Băsescu. 


Vasile Anton Ieșeanu, 10 octombrie  2016, Iași                                                                                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu