Faceți căutări pe acest blog

luni, 10 octombrie 2022

Cel mai minunat lucru în viața unui bărbat...


 Magistral!... De unde oare știu acești IT-ști de la BAM istoricul vieții mele?... Rămân siderat cât de adevărat au descris #destinul meu! În pofida tuturor #furtunilor vieții, în pofida unui #regim draconic, cum a fost regimul comunist, când am fost nevoit să mă lupt cu lepădăturile comuniste ( provocatori, turnători, informatori la secu) în pofida inerentelor certuri dintre mine și soția mea, ca în orice familie, noi am cooperat permanent , necondiționat, pentru binele copiilor. Cu certitudune devotamentul soției m-a salvat de la o viață eșuată!... Altfel, eșuam și eu cum a eșuat un prieten în alcool, sub textul și pretextul că nu-l mai iubește nevasta. Și câți alți bărbați au eșuat lamentabil... Cel mai minunat lucru în viața unui bărbat cred că acesta este - să aibă o #tovarășă de drum #devotată.

 #Celmaiminunatlucruînviațaunuibărbat

Autor: Vasile Anton Ieșeanu, luni 11 octombrie 2022, Iași     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu