Faceți căutări pe acest blog

marți, 13 septembrie 2022

Din #cugetările lui Dorel (Pedeapsa cu măciuca)

    

        Soția mea, mi se confesează Dorel, e o nocturnă. În fiecare noapte, fie joacă tenis cu  Simona Halep, fie se uită  la documentarele americane de pe TLC...                                                                                     Noaptea, când mă  trezesc  să urinez  o găsesc  în sufragerie,  dormind  cu televizorul mergând și lumina aprinsă. I-am atras  atenția că  guvernul României, prin  vocea autorizată a masivului  premier Ciucă, general cu  doctorat plagiat - spun gurile rele,  a decretat  să facem  economie de energie.                                                                           I-am zis  nevestei că pentru consumul  excesiv de energie  va  fi pedepsită exemplar.Te evertizez  Ciucă , rezonează cu măciucă.                 Măciuca o vei primi de la mine.  Soția mea râde în hohote... Am înțeles din râsul ei  că-i   face mare plăcere pedepasa cu măciuca. Nu mă miră!  Femeile,  în general , au o  predispoziție   masaochistă  -  le place să  fie bă...tute  cu măciuca!...  Evident  sunt  bărbați sadici  care își bat nevasta  cu măciuca de lemn, cei normali cu măciuca  lor.  Femeia trebuie iubită  cu măciuca, nu bătută!   

Autor : Vasile  Anton Ieșeanu, marți, 13 septembrie  2022, Iași   

                                       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu