Faceți căutări pe acest blog

luni, 19 februarie 2024

De ce nu-i iubesc pe ruși?...

Nu i-am iubit pe ruși niciodată. Am avut multe motive să nu-i iubesc. Bunicul meu, Agache Ioan, țăran, a fost luat prizonier din fața bisericii, de sfânta cruce în ziua de 14 septembrie 1944, împreună cu alți 13 țărani, nefiind militar ci doar un țăran credincios. Rușii ca să completeze planul de prizonieri români, impus de Stalin, a luat de-a valma țărani inocenți.
A murit într-un lagăr rusesc în modul cel mai sadic cu putință. Istoria lui mi-a povestit-o mie de moș Ghiță Moraru! Din cei 14 țărani doar el și ajutorul lui au scăpat din lagărul de exterminare iudeo- bolșevic, fiind tâmplar!
Iată cum meseria te scapă de moarte! Rușii l-au pus, împreună cu alți câțiva prizonieri români, să sape o groapă în curtea lagărului.
După ce au săpat groapa i-au pus pe români-comuniști să arunce pământul peste ei și i-au îngropat de vii. Ca să dea un exemplu pentru prizonierii români, recalcitranți, care refuzau să se înroleze în divizia TV ce urma să lupte contra românilor!
Alte și alte netrebnicii al lui Ivan, povestite de bunica, m-au făcut să-i urăsc pe ruși de moarte! Dar faptul că ne-au luat prin raptul ultimatumului stalinist Basarabia și ne-au impus ideologia iudeo-bolșevică deosebit nocivă pentru om pentru a salva imperiul lor panslavist, asta mă determină să-i detest în cel mai înalt grad cu putință.
Nu mi-am schimbat sentimentele față de rușii iudeo bolșevicii primitivi, nici față de rușii ortodocși - fanatici căci bruta lașă, bestia umană găsim la toate popoarele .
Întâlnirea cu marii creatori ruși m-au făcut să renunț la ura mea viscerală, față de ruși.
În fața marilor lor umaniști Tolstoi, Dostoievski care în toată spiritualitatea lor sunt și mari moraliști, mi-am făcut mia culpa și mi-am plecat capul cu smerenie!
Păstrez însă pentru Putin și urmașii KGB aceeași ură viscerală! ( Vasile Anton Ieșeanu - Amintiri din epoca tenebrelor)
Vasile A. Ieșeanu, vineri, 26 iunie 2023, Iași

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu