Faceți căutări pe acest blog

vineri, 8 septembrie 2017

Instruit de C.I.A.


„NIMIC NU ESTE MAI RĂU DECÂT IMPERIALISMUL” ISAIAH BERLIN
Una dintre metodele îndelung exersate de CIA cu rezultate eficiente este Mccartyismul. Ce este #McCartyismul? Este o #politică perfidă și josnică de acuzații neîntemeiate, subversive la adresa unor personalități consacrate fără a se ține seama în mod corespunzător de dovezi.
Termenul vine de la senatorul american Joseph McCarthy și are originea în perioada „fricii comuniste” din Statele Unite, cunoscută sub numele de "Second Scare Red" - „a doua înfricoșare roșie” care a durat aproximativ între anii 1947 și 1956 și care s-a caracterizat printr-o opresiune politică accentuată precum și o campanie perfidă de răspândire a fricii indusă public de instituțiile de influență americane și de spionaj sub pretextul agenților sovietici infiltrați în SUA.
Romanele lui Philip R oth - M-am măritat cu un comunist, precum și Complexul lui Portnoy, sunt edificatoare în denunțarea McCartysmului.
Mccartyismul a apărut în timpul isteriei războiului rece și înseamnă opresiunea politică generatoare de tulburări sociale, caracterizate printr-o continuă stare conflictuală între impulsurile altruiste și cele etice înrădăcinate și minciunile perverse, credibile pentru ignoranți, lansate fără dovezi concrete în spațiul public. ”Domnul Dragnea mi-a cerut, a facut de altfel hartia pentru guvern, pentru trecerea acelui lac (nr. Belina) la Consiliul Judetean Teleorman.(...) M-am si enervat dupa aceea, si am vorbit si cu Sorin Grindeanu, si i-am zis, Sorin, tu stii unde te duci? Nici eu nu am stiut unde ma duc. Cum poate sa ne puna in situatia asta, sa mergem in locuri ale lui Tel Drum? (...) Am fost destui oameni invitati acolo fara sa stim ca era proprietatea Tel Drum, am aflat de la dvs de la presa acest lucru. (...) Eu am asumat ca merg la o proprietate privata a domnului Dragnea, daca stiam ca ma duc intr-un loc al Tel Drum nu m-as fi dus”, a declarat Victor Ponta, într-un interviu pentru Hotnews.”Serviciile de informatii, si DNA, cunosc totul despre Tel Drum de foarte multi ani. Unde a fost protectia sau poate nu-i nimic ilegal, habar nu am. Dar de ce nimeni nu a facut nimic in acesti ani, e o intrebare la care eu nu am raspuns, nu stiu daca il aveti dvs. Dar e clar ca e o protectie, totusi”, a mai spus Ponta. Aluzii, bârfe ,insinuări, fără dovezi concrete, toate induse în spațiul public pentru discreditarea și pentru a creea impresia că Dragnea ar fi pe felie cu Kovesi,că Dragnea e protejatul sistemului( statul ascuns dirijat de CIA) și nu el.
Politicienii care suferă de „complexul lui Portnoy” sunt cei care intră pe „ușa neagră” a Democrației, instruiți acum de CIA, cum erau instruiți agenții KGB din România, în vremea lui Petru Groza, în frunte cu el.
Toată mascarada politică manifestă în ultima vreme al lui Ponta, ruperea unor comilitoni (tovarăși de drum) din PSD, atacurile subversive asupra liderului PSD Liviu Dragnea, fără dovezi clare și evidente, ci doar aluzii mârșave, toate acestea atacuri, de natură mccartyistă, au o singură explicație: este instruit și dirijat de CIA.
Alte argumente irefutabile în susținerea aserțiunii mele îl constituie faptul că a mers la oficina de propagandă a CIA în România, HotNews și alăturarea subită a ambasadorului român din SUA, Petru Maior, la partidul lui Ponta(declarația fostului șef SIE Cătălin Harnagea) . Joaca cu Kovesi prin vie și abandonarea sau închiderea dosarelor făcute lui Ponta pe vremea când era prim ministru, toate au o singură explicație, anume că Victor Viorel Ponta a trecut cu arme și bagaje să slujească ca un slugoi nemernic, la fel ca Băsescu, Iohannis, Lazăr, Kovesi în agentura C.I.A. din România.

Vasile Anton Ieșeanu, 8 septembrie 2017, Iași

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu