Faceți căutări pe acest blog

duminică, 24 septembrie 2017

UN #MODEL DE JUDECATĂ „DREAPTĂ”


FIRESCUL ȘI NEFIRESCUL în gândire morală „judicioasă” a unui prieten. De ce s-a ofensat?
La postarea mea: „Cine crede că #multinaționalele sunt morale, umane, fie este aservit, fie se înșeală amarnic: #morala lor unică este BANUL. Răspunsul lui a fost:„Și nu e firesc să fie așa?” La câte crime în masă au comis multinaționalele în țările colonizate de US, în numele BANULUI , după judecata moral - judicioasă a prietenului meu „e firesc să fie așa”.
Nefiresc i s-a părut când trei boarfe din politica mioritică(Elena, Monica, Roberta) au fost „jignite”( dacă pentru o prostituată politică care a contribuit decisiv pe vremea portocalie la tăierea pensiilor și salariilor, penisul, sub denumirea popular- mioritică mai constituie jignire!) expresie, considerată de prietenul meu „abjectă” deși denumirea populară a penisului a fost ridicată de Creangă la rangul de artă (Povestea poveștilor). Cele trei prostituate politice, nu sunt abjecte, la câte drame și tragedii individuale au determinat? Îmi amintesc numai cazul unui ofițer ( maior) care și-a dat foc în fața parlamentului când i s-a tăiat pensia.
Prietenul s-a simțit deosebit de ofensat, la frontul sexual, adus celor trei, drept care a postat următorul comentariu: „Nu cunosc autorul acestei postări geniale... După toate probabilitățile un impotent frustrat cu un IQ mult mai mic decât numărul de la pantofi... Să-l numim Q, adică un zero cu o codita foarte mica! Q, în lumea lui abjecta, poate debita orice, nimeni nu baga în seama asa ceva. Dar când dejecțiile se distribuie și ajung sa le citesc de la prieteni ma deranjează! Mai ales când fac obiectul unei infracțiuni...”
După gândirea sa moral-judicioasă - crimele săvârșite de multinaționale în America Latină, în Indonezia, în Iran, în Irak și în România( tragedia de la „colectiv”) nu sunt abjecte, DUPĂ JUDECATA LUI MORAL-JUDICIOASĂ sunt firești. Abjectă e doar lumea lui Q, adică un zero, de la IQ cu codița foarte mică, pentru că acesta a pus întrebarea, Câte p... au înghițit cele trei prostituate politice? DEOSEBIT DE OFENSAT CĂ NU MI-AM PUS CENUȘĂ ÎN CAP ȘI NU I-AM DAT DREPTATE S-A SUPĂRAT PE MINE.â
Vasile Anton Ieșeanu, 24 septembrie 2017, Iași


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu