Faceți căutări pe acest blog

marți, 31 mai 2022

Narcisism erotic!

 



Fac dragoste cu sora mea geamănă;

ea este-n mine şi,  eu sunt în ea;

mă uit în oglindă – o, ce bine seamănă!

din tinereţe, cu figura mea…

 

Resping  avansurile  fetelor reale;

ce am în mână e plăcerea mea!

n-o împart cu nimeni şi cânt osanale

iubirii virtuale  m-aprind în ea!

 

Mă uit în străfunduri de ape; oglinda

îmi revarsă chipul  cel drag,

ea este-n adâncuri, în mine, osânda!

eu  nu  mai văd afară de prag! 

 

Universul meu e acolo, în adâncuri…,

eu văd, ce alţii nu pot vedea,

pe sora-geamănă,ce-aleargă prin  gânduri;

ea este acuma toată lumea mea!

 

Mă cheamă la ea cu-atâta-nfocare,

că nu mai pot să opresc

gestul, care m-aruncă în mare,

cu sora mea... să mă contopesc! 

Autor : Vasile  Anton Ieșeanu, marți, 31 mai 2022, Iași   

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu