Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 25 mai 2022

Vin rușii , domnule Ieșeanu!... și dumnevoastră văd că vă arde de glume!...

                

              Luni,23 mai  2022, ora 17.00... Sună  telefonul. „Măine, la ora  05.30, e ședința asociației,  mă anunță la telefon doamna președinte a asociație de locatari. „Mâine,  la  ora  05.30 dimineața sau după masă, n-ați precizat!” o întreb eu naiv.                                           „După masă se înțelege... Vin rușii d-le Ieșeanu și dumneavoastră vă arde de glume!  Oare o vrea să discute cum să ne apărăm de idioții planetei?                                                                              „Dar avem scutul american”  îi replic eu.„Ha, ha , ha!”  râde ea. „De ce râdeți, o  întreb  credeți că am dat  miliarde de euro pe scut și americanii o să-și ia jucăriile și-o să plece acasă - să ne lase pe mâna rușilor?”                                                                                                          „Mai știi, îmi zi eu în gând, cum s-au înțeles  în decembrie 1989 la Malta, cei doi tâlhari planetari  Bush -Gorbaciov?”                               Mi-am amitit  imediat de cartea lui Doru Viorel Ursu, fost ministru de interne în guvernul Petre Roman  - Arta Sinuciderii, care îl citează  pe Zbigniew Brzezisnki - consilierul  lui Jimmy Carter : „ROMÂNIA nu figureză nici măcar ca pion PE MAREA TABLĂ DE ȘAH  GEOSTRATEGICĂ!”                                                                               Râsul doamnei președinte a asociației, pe care l-am  perceput drept  intuiție  femenină  începe să-mi dea fiori ! Dacă americanii, la o adică,  bat palma cu rușii cum au mai făcut-o, peste capul românilor, își iau jucăriile - scutul... și pleacă acasă peste ocean?! 

Autor: Vasile Anton Ieșeanu,  joi,26 mai  2022, Iași

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu