Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 8 iunie 2022

Identitate de gen - renaşterea androginului!

 


,,De te doresc atât de mult femeie!

E pentru că…, născută eşti din mine.

Când ,,te-am văzut’’ aprinsa-i o scânteie

Şi-atunci m-am cunoscut…,  prin tine.

 

De când te-a separat de mine -  Zeul,

De-atunci, dorinţele-n mine ard.

Mereu te caut,  ca să-mi unesc cu  tine eul.

Să te găsesc: e oare  un destin?... sau e hazard?

 

Deschide-mi, dară, poarta lumii!

Şi,  dă-mi să muşc din fructul cel oprit!

Ca să cunosc şi binele şi răul,

chiar alungat din rai şi aspru pedepsit.

 

Sub  raza de argint a lunii;

Ne vom uni vrăjiţi, în Unul,

Ca să schimbăm de-acum fiinţa lumii...

Să fim la fel,  cum e… şi Zeul!

Autor: Vasile Anton Ieșeanu, 8 iunie 2022, Iași  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu