Faceți căutări pe acest blog

luni, 13 iunie 2022

Odă femeii amazoane

 


 Dintre toate femeile cu care  m-am iubit,  

cel mai mult  mi-au plăcut  femeile amazoane!... 

 când  încălecau  pe Phallusul meu zărghit,

parcă năvăleau peste mine trupe otomane! 


Lelia - cea mai  grozavă amazoană, când călărea,

pe Phallus, ca George Sand, romane a scris

 eu eram grăjdarul pe năravașul Phallus în mână-l ținea,

s-o poarte  pe războinica Lelia -  în Paradis!

                    

Și călărea nebunește războinica mea!

înfricășătoare era când  în lupta cea mare,         

pe armăsarul Phallus,... o pasăre de pradă părea,

și  armăsarul încordat  se ridica mai sus și mai tare! 


Și eu priveam înfricoșat  la călăreața  mea...

când călărea  părea  trannsfigurată de-o magică forță,

în momentul de luptă aprigă - cu Phallus un tot se făcea!

și totul în mine se aprindea - luminat de magica ei torță.


Și deoadată armăsarul plin de spume mort se surpa,  

 Lelia ofta îndelung  în acele momente culme!    

și  mult timp să-l învie cu labia ei fierbinte îl palpa! 

armăsarul, epuizat, murea înecat în spasme și spume...


Autor:  Vasile Anton Ieșeanu, Marți , 14 iunie 2022, Iași   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu