Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 4 iunie 2022

ROMÂNIA E AICI, ÎN INIMA MEA!

 


 



România e, aici, în inima mea!

Privește! aici sunt părinții și toți ai mei,

Părinții, nevasta, copii - ei sunt lumina!

Aici e România cu umbre de bunei.

 

România e aici - esența vieții mele…

Căsuța părintească, râul, ramul…

Poveștile bunicii cu Feți Frumoși și iele

Aici îmi e istoria, aici îmi e neamul!

 

Tăcere! Auzi cum bate-n piept azi ceasul !

De dor de România printre străini mă sting;

De mama ce-mi-așteaptă-n poartă pasul,

Pe tata, pe bunul și pe buna , în inimă îi strig.

 

Acolo printre brazi înalți din munți ,

Lângă izvor de apă vie - casa părintească ,

Acolo mi se duce dorul, părinții mei cărunți,

Acasă în România noastră pitorească!

 

Oriunde-aș fi plecat în lumea asta mare!

Îmi iau cu mine totul, în virtual și țara…

Nu pot duce casa părintească în spinare!

Dar duc în inimă Carpații mei și marea.

 

Și pe iubita mea nevastă și pe ai mei copii,

Muncesc din greu prin țările străine…

Seara mă lovește-n plin un nor de nostalgii

De dragul lor suport ca un bigot, creștine!

 

România e aici, în inimă îmi port cu mine astăzi neamul,

Mă-ntorc mereu, cu fața, la izvor cu mari tribuni;

Aici în inimă mi-i îngropat aleanul!

Și tot aici se plimbă sacre umbre - toți ai mei străbuni.

 

ROMÂNIA E AICI - ÎN INIMA MEA!

ROȘU, GALBEN, ALBASTRU - SUFLETUL ROMÂN,

TREI CULORI APRINSE DE ETERNA STEA,

ROMÂNIA E INIMA MEA, EU AL EI STĂPÂN!

     Autor: Vasile anton Ieșeanu,  sâmbătă, 4 iunie 2022, Iași



     

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu