Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 14 august 2024

Eu sunt egalul lui Dumnezeu!...

Autor: Vasile Anton Ieșeanu Atman este egal cu Brahman, afirmă înțelepții indieni!

„...dacă v-ați duce la spovedanie și le-ați spune: EU SUNT DUMNEZEU!” Simona Modreanu, profesor universitar, eseist, traducator, publicist, doctoratul 1997, la Paris,
Atman în sanscrită आत्मन्) este un cuvânt sanscrit care înseamnă Sine și care se referă la spiritul nostru interior.Brahman în hinduism este Spiritul universal suprem, Sinele suprem, care este la originea universului, a lumii fenomenale.Brahman este uneori menționat ca Eternul Absolut sau Dumnezeirea!.

Biblia spune, la fel, că omul e este egalul lui Dumnezeu! Atunci DOMNUL Dumnezeu a zis: „Iată, omul a ajuns ca unul dintre Noi, cunoscând binele și răul.”( Geneza 3-22).
Numai că activiștii mistici, preoți creștini catolici și ortodocși omit cu intenție ideologică acest verset biblic pentru a transforma omul din „egalul lui Dumnezeu„ în „robul și roaba lui Dumnezeu”, recte „robul și roaba” preoților!

Problema pe care o ridic în acest roman eseu este dacă există cu adevărat acest Dumnezeu biblic-iudeu sau e doar iluzia și utopia indusă de religia iudeo-creștină?...

Religia iudeo creștină este în esența ei ascunsă o ideologie a puterii politice foarte asemănătoare , aș zice chiar identică cu ideologia comunistă. Ambele sunt ideologii ale puterii, ideologii care au tendința de omogeniza gândirea umană și a face din comunitatea umană: o turmă și-un păstor. Între religia iudeo – creștină și ideologia comunistă există totuși o mică, „mare” deosebire: în cazul religiei iudeo - creștine oamenii se închină Dumnezeului din cer, în realitate preoților și înalților prelați; în cazul ideologie comuniste dictatorului și activiștilor de partid!

Fenomenul se bazează pe unitatea conștiinței umane cu coștiința Uiniversului, pe care eu am numit-o Supraconștiință.

„Unitatea conștiinței, scrie Simona Modreanu, director la Editura Junimea Iași, în excepționalul eseu - Atomul o poveste fără sfârșit ( și când spun excepțional nu o spun fariseic, ci o afirm cu toată tăria pentru că am citit și chiar am studiat ceva la viața mea despre fizica cuantică) a fost exprimată fără echivoc de fizicianul austriac Erwin Schrödinger (autorul cărții Ce este viața?...), la sfârșitul uneia dintre conferințele sale, când afirmat că ATMAN ESTE EGAL CU BRAHMAN, adăugând că aceasta este a doua ecuație a lui Schrödinger. Recunoașterea acestei identități nu este considerată a fi blasfematorie în gândirea indiană , dimpotrivă, este țelul suprem al destinului nostru terestru, înțelegând și asimilarea fulgerătoare a celui mai cutezător gând posibil. Imaginați-vă,cum ar reacționa majoritatea prelaților creștini de azi , dacă v-ați duce la spovedanie și le-ați spune: EU SUNT DUMNEZEU!” ( Simona Modreanu, Maricel Agop, Alina Gavriluț, Gabriel Crumpei – Atomul o poveste fără sfârșit ( Incursiune transdisciplinară și transculturală), Ed. Cartea Românească Educațional 2020).

Iată de ce eu nu mai cred în Dumnezeul biblic iudeo- creștin și povestea lui de adormit copii omului pentru că în viziunea cuantică care confirmă gândirea filozofică indiană „Eu sunt egalul lui Dumnezeu!”

#EusuntegalulluiDumnezeu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu