Faceți căutări pe acest blog

vineri, 2 august 2024

Politica de maidan

 

Autor: Vasile Anton Ieșeanu 

         Azi am participat la  o lansarea de carte a prientenului meu Valentin Cuțitaru,  poet și scriitor, la hotel Traian intitulată POLITICĂ DE MAIDAN!  

       Prezentarea cărții a fost făcută de poetul Liviu Apetroae și de profesorul Liviu Antonesei!    

          I-am  spus lui Valentin după ce mi-a acordat un autograf: 

   Dacă noi românii facem,POLITICĂ DE MAIDAN alegem să ne conducă...   POLITICIANUL GOLAN!       

Cu ocazia  lansării cărții POLITICĂ DE MAIDAN  am citit și eu poemul pamflet.  

Politicianului demagog: celui care minte!

(pamflet politic în pastișă minulesciană)

Autor : Vasile A. Ieșeanu

Eu știu c-ai să mă-nșeli chiar mâine…,

dar azi te cred și … votul meu,

ți-l dau din inimă spre bine!

s-ajungi un fel de dumnezeu…

și să-mi decizi destinul - mâine!

În cinstea ta, politicianule veros !

versat în ficțiune și minciună,

în hoție și… ciolan de ros,

am sacrificat o zi din viața mea

o zi din viață nebună!...

să te votez pe tine,azi, paiață…,

ca pe un sfânt minune,

un salvator de ape tulburi și nebune

a toate relelor din lume.

dar tu, odată ajuns sus, la butoanele puterii…

nu slujitorul meu ești și al poporului bigot,

cum noi crezut-am…,

mergând ca oile la vot,

în forul tău interior - un mare ticălos!

cu mersul țanțoș de gânsac fălos,

în circul mediatic , măscărici sau saltimbanc,

marionetă mânuită de iscusitul drac

venit în România în chip de înger salvator

al inocentului Harap-Alb popor,

mă trece prin spinare

recele fior,

al tăinuitelor tale acte criminale!

Dar iată, sosită-i clipa…

să dai acuma socoteală!

nouă alegătorilor păcăliți

a câta oară?!…

tu chip de om și inimă de fiară

cu vorbele-ți mieroase,

demagogie ce mă-njosește omul, mă-nfioară ;

speranțele deșarte pe care fățarnic ne-ai indus,

tu slugă odioasă

al imperialului suspus...

Vrei să conduci această țară?!...

Un comentariu:

  1. Soția mea m-a părăsit pentru un alt bărbat și am avut inima zdrobită și devastată. Dar într-o zi bună, răsfoiam internetul când am văzut o doamnă depunând mărturie despre cum a ajutat-o ​​DR Gideon, așa că am decis să-l contactez pentru ajutor și el m-a ajutat să-mi refac relația ruptă, iar acum soția mea s-a întors și mă iubește mult. mai mult decât mi-am putut imagina vreodată. Daca treci prin situatii similare chiar daca vrei sa ramai insarcinata. sau vindeca boala.
    Câștigă la loterie.
    Cazul Win Curt.
    Răzbunați, nu ezitați, contactați Dr Gideon dacă aveți nevoie de orice fel de ajutor contactați DR GIDEON pe Whatsapp: +2347042191323

    E-mail: drgideon611@gmail.com

    RăspundețiȘtergere