Faceți căutări pe acest blog

duminică, 11 august 2024

Toleranța la rău a românilor a degenerat în buboaie naționale...

 

Autor: Vasile Anton Ieșeanu; Dacă specialiștii OMS ar fi să facă o analiză a TOLERANȚEI LA RĂU , cred că noi românii am ocupa primul loc!

Buboiul românesc degenerat de comunismul triumfalist a infestat toate structurile statului român de la ministere la adminstrații locale, inclusiv spitalele de stat și s-a spart la spitalul Pantelimon!

Buboiul românesc generat de așa numitul „stat paralel”, sau mai sugestiv spus „stat mafiot”, compus în cea mai mare parte din fii și fiice de comuniști și securiști , resetați în „democrația originală de Dâmbovița” , creat de cel mai odios președinte Băsescu - o lepădătură transnațională , agent KGB și CIA, asemenea Spânului, omul roș, din Povestea lui Harap Alb al lui Creangă „întruchiparea supranaturală a mitocanulu!”, cum scrie criticul Eugen Simion - excelentul său eseu Ion Creangă , cruzimile unui moralist jovial, „care a acumulat puteri distrugătoare” pentru poporul român (deveniți la fel ca personajul Harap Alb din povestea lui Creangă din stăpâni - slugi în țară, slugi afară!) și sinecuriștii lui Coldea et comp.

Dacă Băsescu și sinecuriștii lui s-au pensionat, buboiele din structurile statului român au rămas și au infestat toată societatea română. Și vai ce ne mai plângem de actualii politicieni cu aceleași metehnne ca ale Spânului grobian.

Toleranța la rău a românilor se întoarce, din viitor, ca un efect de bumerang asupra noastră a tuturor! Nu noi românii suntem adevărații vinovați?! Doar guvernanții noștri? Dacă nu suntem capabili să respectăm regulile ABC-ului democrației și să corectăm abuzurile de putere, atunci e mai bine pentru noi românii să ne întoarcem la Dictatură!

Români, priviți realul din oglinda românească, nu mocirla idealului în care ne complacem să ne bălăcim!

#Toleranțalarăuaromânilor

Un comentariu:

  1. Recomand cu căldură acest serviciu celor care se confruntă cu dificultăți în încercarea de a-și restabili relația/căsătoria. El este adevărata afacere. Îl poți contacta pe Dr. Gideon pe WhatsApp: +2347042191323 din respect pentru tine și vrăjile tale, trebuie să fac cunoscută această mărturie. Am fost la alte rotiri de vrăji fără rezultate. Am vrut doar să vin la tine mai devreme, am primit tot ce este mai bun de la tine. Fostul meu soț a plecat de ani de zile și am mers peste tot și am făcut vrăji pentru ajutor, dar fără rezultat, până când prietenul meu mi-a prezentat doctorul Gideon. După ce s-a terminat vraja de dragoste, am primit în sfârșit un telefon de la el. Vrăjile lui au făcut minuni și soțul meu este din nou plin de dragoste. A fost ca un miracol! S-a întors brusc cu flori spunând că ar trebui să-l iert, am fost cu adevărat îngrozită și șocată când soțul meu a îngenuncheat cerșind iertare și să-l accept înapoi. Sunt foarte lipsit de cuvinte și vesel, ești un Dumnezeu trimis mie și întregii mele familii. Și acum sunt din nou o femeie fericită. Mulțumesc foarte mult Dr. Gideon Toți cei care caută un adevărat vrăjitor, contactați Dr. Gideon pe WhatsApp/Viber: +2347042191323
    E-mail: drgideon611@gmail.com

    RăspundețiȘtergere