Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 3 iunie 2017

Unde a #pupat-o Hilde pe Codruța?...





Hildegard Brand a pupat-o pe Codruța în (Hilde spune in..., e nemțoaică, nu-l poate pronunța î-ul românesc )... direct la #Antena3
Eu am înțeles de la PNL-ista Hildegard Brand, unde vrea s-o pupe pe Laura Codruța Kovesi, dar chiar așa s-o facă în văzul tuturor, direct la #Antena 3, sfidând practic pudibonderia societății românești. Nici chiar LGBT nu se pupă în... direct. O fac pe din dos, pe site-urile lor, nu la o televiziune de știri, urmărită mai cu seamă de „fanaticii religioși” ai familiei tradiționale.
Eu am înțeles că PNL -iștii o pupă mereu pe Codruța, invocând statul de drept( vai ce-i mai doare pe ei în ... direct statul de drept!) pe la toate televiziunile să nu le facă Codruța dosare portocaliilor din partid care au furat la greu și s-au ascuns sub aripa ocrotitoare al Iohannis și PNL, dar chiar așa... toată ziua... Vai de curul Codruței de câte pupături a primit! Se prea poate s-o fi infectat că nu mai apare pe la Digi 24, să se dea mare guvernatoare a României.
Totuși, Hildegard Brand, a pupat-o toată seara pe Codruța la Antena 3, iar moderatorii Adrian Ursu și Oana Zamfir nu au cenzurat-o. Zău, nu mă mai uit la Antena 3 când apare Hilde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu