Soluţia prima este terapia prin sex: iubirea activă
este un panaceu universal. Ea menţine activitatea hipofizei şi a producţiei de
estrogeni la femei şi testosteron la bărbaţi. Sexul este totuşi cel mai bun ,,medicament’’ fiindcă este
natural. Pentru edificare şi
pentru o mai bună înţelegere a fenomenului sexual vă recomand cartea dr. american D. Reuben, ,,Tot ce ai
vrut să ştii despre sex.’’
Sexul este şi rămâne pentru om cel mai bun balsam
pentru trup, inimă, minte şi suflet. E un
bun remediu pentru multe boli la toate vârstele. M. Preda sesizează importanţa sexului pentru
adolescent. Tânărul student descoperă la ,,Mama răniţilor’’ valoarea coitului eliberator de tensiuni şi
obsesii, care ,,îl torturase atâţia ani în singurătate şi vis.’’
Cât de important este sexul pentru un bărbat, numai o femeie educată sexual poate să spună.
Zicătoarea aceea populară, care se
referă la rolul social al femeii în afirmarea bărbatului sună foarte bine şi în
cazul sexului. ,,Femeia te urcă; femeia te
coboară; femeia îţi dă viaţă şi tot ea
îl omoară.’’
O afirmă şi M. Preda, care a trecut prin aceleaşi
chinuri ale sexului ca orice adolescent sănătos. Nu, abstinenţa este imposibilă chiar şi pentru filosof; nu
renunţarea la senzorial este soluţia,
căci senzorialul nu poate eliminat din noi renunţându-se aşa dintr-odată la el.
Sexul nu poate fi mortificat. Au dovedit această
imposibilitate călugării catolici, care din nefericire au corupt copii. ( a se vedea scandalurile preoţilor
catolici din Irlanda de abuzare a
copiilor). Şi asta e vârful
aisbergului , dar nu ştim partea ascunsă a fenomenului. Să fim serioşi!
Abstinenţa nu este o soluţie . Dimpotrivă, naşte
forme aberante de sexualitate. Eu nu
cred în infailibilitatea ascetismului monahal.
Eroticul trebuie să-şi găsească o supapă
de refulare. Nimeni, până în prezent, nu a oprit, în mod natural, activitatea hipofizei. Doar dacă se găsesc
medicamente sau prin intervenţie chirurgicală în creier. Dar cine are
curajul să elimine hipofiza?
Totuşi senzorialul poate fi redus la
ne-dorinţă prin practicarea lui, nu ca pe un scop în sine, ci ca o eliberare de
tensiuni, după aceea mintea să se poată
înălţa iarăşi la puritatea ideilor. Este o necesitate să facem sex periodic: o
minte sănătoasă este întreţinută de hrană şi de reciclarea la timp a
hormonilor.
Acelaşi Marin Preda remarca cât de important era
sexul pentru eroul tânăr student. ,,...
atunci mă duceam la Mama răniţilor împreună cu un nou Puloş şi, cu toate că nu
mai găseam la ea o Ninetă, ci doar adrese de ţărănci eşuate şi cam trecute,
după aceea simţeam cum gândurile îmi zburau din nou spre lumea pură a ideilor
şi uitam multă vreme că în lume mai există şi o altfel de dragoste.’’ (M. Preda
- Cel mai iubit dintre pământeni Ed. Cartea Românească, Bucureşti, 1984, p. 79).
Chiar şi Socrate iubitor neînduplecat de înţelepciune
recunoaşte în Phaidros că nu raţiunea este cea care ne face fericiţi, ci
nebunia iubirii; ea e un dar al zeilor
şi că această nebunie le este dată doar adevăraţilor îndrăgostiţi spre fericirea lor.
Absenţa ,,iubirii active’’ poate fi
lesne observată la anumite persoane acrite de viaţă, ce se irită din
senin, manifestă nervozitate , melancolie , apatie, într-un cuvânt cele care
devin nevrotice.
Deci, nu diferenţa de vârstă are importanţa
fundamentală, ci indiferenţa femeii faţă de sex sau chiar mai mult, repulsia ei
faţă de coit. E o absurditate zicătoarea
aceea populară: ,,femeia până la moarte şi bărbatul până poate.'' Nu femeia, mai
cu seamă cea needucată sexual, dar educată de
creştinism cu ameninţarea
păcatului îşi încetează mai repede activitatea sexuală. Fără activitate sexuală
periodică bărbaţii devin iritabili, apatici şi deprimaţi. Ei, de regulă, se
refugiază în alcool: acolo îşi găsesc alinarea şi alintul.
Alţii, mai cu
seamă cei bogaţi îşi caute amante tinere care să le menţină tonusul în pofida vârstei tot mai
înaintate. Băutura este un surogat care provoacă mari necazuri pe care le
suportă mai cu seamă nevasta şi copii. Femeile nu ştiu de ce bărbaţii beau; ele
se întreabă mirate şi senine ,,de ce al meu s-a apucat de băut?’’
O femeie mai tânără decât bărbatul poate menţine vreme
îndelungată potenţa bărbatului. Să amintim performanţele celebrului actor,
Antony Quin, care a avut copil cu secretara sa la vârsta de 85 de ani. Dar şi
femeile, mai cu seamă văduvele bogate nu renunţă la sex până la vârste
înaintate; îşi angajează pe bani grei câte un ,,gigolo'' tânăr şi frumos. Pentru
bărbaţii de vârsta a treia femeile tinere, fecioarele în general sunt la fel de
vânate cum erau băieţii tineri pe vremea lui Socrate. Şi ca să fiu cinic, dar
cât se poate de franc, îndrăznesc să spun o propoziţie universal valabilă în spaţiu-timp: bani să ai că obiectul sexual
vine singur la tine.
Credeţi, dragi
cititori, că un homosexual devine homo
fiindcă aşa i-a fost soarta pecetluită de Dumnezeu? Oare omul, se întreba M.
Preda, în Viaţa ca o pradă, nu are nici o vină? Putem oare să fim de acord cu
această viziune fatalistă? Atunci dacă
omul nu are nici o vină pentru toate faptele sale, vinovat este doar Dumnezeu.
Putem oare fi de acord cu ,,convingerile’’ prinţesei Maria din Război şi pace
al lui Tolstoi: ,,Adio, Andrei, zice
prinţesa Maria fratelui ei, care refuză
să ierte răul care i se făcuse. Adu-ţi aminte că nenorocirile vin de la
Dumnezeu şi că oamenii nu sunt niciodată
vinovaţi.'' (add. M. Preda, Viaţa ca o pradă, p.307).
Mai pe şleau: nu poţi să faci sport extrem imoral fără
să plăteşti, nu poţi să fii homosexual fără să suporţi consecinţele
extremismului sexual (SIDA, hepatită, e coli şi alte degradări fizice şi psihice), pe care
nici cu mintea noastră încă inocentă nu le gândim şi, pe care le descrie atât
de frust dr. Reuben în ,,Tot ce ai vrut
să ştii despre sex’’, ca practici frecvente în societatea americană, încât mă
întreb dacă atacul terorist de la 11septembrie nu a fost o reiterare a Sodomei
şi Gomorei? Orice ieşire din uman se plăteşte
şi cele două turnuri newyorkeze ,,demolate de atacurile comandate de Ben Laden’’, pot fi percepute doar o pură întâmplare, dacă sunt privite
prin prisma terorismului internaţional , dar , privite la scară
planetară, prin prisma autoreglării
conturilor la nivelul inconştientului
colectiv , ele pot fi reacţie împotriva abrutizării
umane, care în New York a atins proporţii de masă ( procentul de homosexuali fiind dublu
celui european).
Anusul nu a fost proiectat de Creator pentru sex şi cel mai bun organ pentru sexul bărbatului
e totuşi vaginul.
Şi-atunci de ce preferă tot mai mulţi bărbaţi homosexualitatea? Explicaţia nu poate fi decât
una filozofică – rata înaltă de creştere
a populaţiei provoacă aceste distorsiuni sexuale în scopul menţinerii unei limite optime a creşterii populaţiei.
Un bărbat este atras de frumuseţea fizică a femeii, de formele ei armonioase, fiindcă
fiecare bărbat este impresionat ,,la vederea formei’’, aşa a fost constituit
programul minţii sale, în vreme ce femeia la atingere, la mângâiere, la
tandreţe. Această atracţie ,,la vedere’’ poate constitui adesea pentru un
bărbat o capcană; orbit de frumuseţe el nu poate vedea sufletul femeii. Din
acest punct de vedere bărbatul este un superficial. Dar cine oare ar putea fi
înţelept în faţa unei frumuseţi feminine? Cel mai adesea nu putem decela
frumuseţea de urâţenie; cum să vezi un suflet urât într-un corp frumos?
Frumuseţea îl înspăimântă, adesea, pe bărbat, dar poate tocmai această spaimă
îl atrage. Şi câţi bărbaţi nu şi-au pierdut capul ... în faţa unei frumuseţi
feminine.
Când un bărbat sau o
femeie se îndrăgosteşte el(ea) caută în
celălalt inconştient asemănarea, o
informaţie comună fizică, mintală, psihică şi spirituală. O astfel de
informaţie există în inconştient implantată în reţelele neuronale fundamentale,
creierul cu care ne naştem. În el se regăsesc acele arhetipuri despre care
vorbea Jung, informaţii ale inconştientului colectiv şi cu care noi percepem
lumea. Când ne îndrăgostim, ne îndrăgostim de cineva care se aseamănă cu tatăl,
în cazul fetei( arhetipul din inconştient
este o imaginea a tatălui din
momentul concepţiei), cu mama, în cazul băiatului (arhetipul din
inconştient este o imagine a mamei din momentul concepţiei). Când ne îndrăgostim, identificăm în celălalt
real - o variabilă a mamei, respectiv a tatălui, care se potriveşte cu
imaginea din inconştient.
Nu este exclus şi faptul ca băiatul de care s-a
îndrăgostit fata să semene cu mama sa, iar în cazul băiatului cu tatăl său.
Este conform principiului universal
al asemănării în oglindă, unde dreapta
e stânga şi stânga e dreapta. Atracţia
între doi tineri e ca un joc de puzzle în care joncţiunea se
realizează fizic, mintal, psihic şi
spiritual. Cu cât asemănarea este mai
mare cu atât atracţia este mai puternică. Ştim că iubim, dar nu ştim de ce
iubim.
Freud a crezut că
această atracţie este de natură incestuoasă şi că de fapt ar fi atracţia fetei
pentru propriul tată şi a băiatului pentru propria sa mamă. El anumit această
atracţie ,,complexul lui Oedip’’, după celebrul
mit al lui Oedip. Oedip îşi ucide fără să ştie, tatăl şi se căsătoreşte,
tot fără să ştie, cu propria sa mamă, Iocasta, regina Tebei.
Jung a făcut precizarea că fiecare purtăm în
inconştient un portret, băieţii un portret
feminin, un chip al mamei, pe care psihanalistul l-a numit
,,anima’’ şi fetele un portret al tatălui pe care l-a
numit ,,animus’’. Astfel că atunci când ne îndrăgostim de cel din
realitate suntem atraşi de o variabilă a
mamei, respectiv a tatălui. Pe aceste fundamente se bazează atracţia între un
bărbat şi o femeie, pe o informaţie comună, asemănătoare, existentă în
inconştient şi care face să fim
atraşi unul pe celălalt. Numai asemănare în oglindă ne face
compatibili, o simetrie antinomică în care se oglindesc catodul şi anodul,
plusul şi minusul.
Nu numărul de persoane care au un comportament sexual
deviant trebuie luat drept criteriu de
decizie asupra normalului şi anormalului. Eu cred că biologicul, înmulţirea
sexuată este un comportament general pentru toate vieţuitoarele pământului. Organele
sexuale, inclusiv ale omului, au fost create în primul rând pentru reproducere.
O demonstrează procesul meiozei, proces care produce spermatozoizi continuu până la adânci bătrâneţe, cel puţin
la bărbat care intră la andropauză în momentul când, la vârsta de peste 60 de
ani, dacă întrerupe mai mult de şase luni de zile, coitul.
Biblia spune ,,creşteţi şi vă înmulţiţi!'', însă în
relaţiile homosexuale se face o risipă imensă de spermatozoizi şi ovule. Şi de
unde ştim noi că în această imensă risipă de sămânţă nu se pierd zeci, sute,
mii de capete luminate care ar fi putut să împingă mai repede omenirea spre
alte niveluri spirituale sau cosmice care să elibereze omul din leagănul în care viaţa
terestră devine tot mai sufocantă şi ne face mai
nevrotici.
Nevoia de spaţiu vital pentru om se face resimţită la
nivelul speciei prin inducerea la tot
mai mulţi indivizi a coitului de tip
homosexual, a sexului anal, oral şi împreunarea cu indivizi de acelaşi sex.
Individul nu poate realiza ce se petrece la nivelul speciei; el îşi urmează
chemarea sau, mai bine zis, plăcerea lui
homosexuală. Nu mai contează pentru el că i se stinge neamul. Dar, după cum am văzut în cazul soţului prinţesei
Briana Caragea, gay, care trăieşte
în concubinaj cu un american, a
găsit soluţia transmiterii genelor -
printr-o combinaţie sofisticată şi
costisitoare - cumpărarea unei mame donatoare de ovule, fecundarea în vitro şi implantarea la o mamă purtătoare. După cum
se vede, chiar şi pentru lumea gay,
femeia rămâne absolut necesară.
Cum să trăieşti cu
un soţ homosexual? Orice soţie nu va accepta nici măcar relaţia adulterină heterosexuală,
cu atât mai puţin una homosexuală. Dacă, în cazul relaţiilor adulterine heterosexuale, femeia este mai tolerantă, în
cazul adulterului homosexual, femeia refuză, bărbatului, iertarea acestui păcat capital. Totuşi,
bărbatul nu ar refuza o relaţie homo în
cazul soţiei, dacă aceasta ar fi de
acord pentru un triunghi amoros, de tip
lesbiano-heteroerotic. ( O experienţă a
trei artişti este redată în romanul francez ,,În trei’’). În trei, adică
un bărbat şi două femei, poate fi o reuşită , dar în trei, doi bărbaţi şi o femeie e sigur un eşec.
Toate cazurile de homosexualitate descoperite au
sfârşit în divorţ. Chiar şi în vechea Eladă, cu tot libertinajul erotic,
conferit de societatea democratică ateniană,
Hipparete, soţia lui Alcibiade, la multele escapade adulterine ale
soţului cu hetaire şi iubiţi( eromenos),solicită divorţul. Chiar şi în
libertina societate ateniană,
homosexualitatea era dispreţuită.
Homosexualitatea este o formă extremă de
sexualitate manifestată la nivelul speciei
umane drept pârghie de autoreglare a
numărului de indivizi umani în
creştere în progresie geometrică. Privită sub acest aspect strict şi numărul de persoane poate fi luat drept criteriu de formulare a
normalului şi anormalului. Deşi putem spune că
homosexualitatea este o formă extremistă de sexualitate, ea devine
,,normală'' în condiţiile autoreglării speciei.
Calea de mijloc, care este cea a raţiunii umane , nu
mai este valabilă în situaţiile extreme. Ea este valabilă, acum, din punctul de
vedere al speciei. În atare condiţii, întrucât sexualitate umană e singura care
nu poate stopată prin castrare, ,,raţiunea'' de supravieţuire a speciei a
inclus toate formele de sexualitate în ,,calea de mijloc''. În aceste condiţii, în care omenirea a ajuns
la un număr critic de membri, homosexualitatea ca şi alte forme de autoreglare
a speciei, devine comportament normal, dincolo de orice considerente religioase
sau morale.
Socrate a afirmat
că normalitatea înseamnă a urma
,,calea de mijloc'' . Pascal, mai târziu a completat definiţia dată de
Socrate şi a spus că a ieşi din calea de mijloc înseamnă a ieşi din umanitate.
Susţin în continuare punctul meu de vedere că homosexualitatea este o formă
extremă de sexualitate, care iese din ,,calea de mijloc''', iese din raţional
şi deci din normalul uman. Prin urmare, homosexualitatea este o formă aberantă
de sexualitate. Dar cum omul a încălcat prima
interdicţie impusă de Dumnezeu şi prin asta a devenit ca El, este
evident că tentaţia fructului hiperoprit nu-l va împiedica de la asemenea
practici, chiar în pofida
ameninţării cu scenarii
apocaliptice de genul Sodomei şi Gomorei.
Bărbatul are cu deosebire tendinţe poligame şi femeia
monogame. Cât de bine a surprins Schopenhauer acest lucru, nu vă mai spun, vă
las să aflaţi. De aici şi două morale
contrare ,care generează conflicte insurmontabile între bărbat şi femeie, cea a
iubirii pure a femeii şi cea sexual erotică a bărbatului. Nu poţi impune
bărbatului ,,moral purity’’ la care aspiră orice nevastă.
O femeie trebuie să cunoască, încă de la începutul
căsniciei, că bărbatul suferă de aşa numita
,,morală a şoarecelui'', aceea că până şi acest mic animal, care are
multe asemănări cu omul, se satură de aceeaşi gaură, ca să mă exprim în limbaj
popular. În această idee, cred că
religia musulmană (sunt creştin
ortodox şi nu subscriu la legile Coranului) este mai realistă decât cea
creştină; morala şi religia nu ar trebui să fie contrare predispoziţiei
genetice a fiecărui sex, altfel generează fără îndoială o falsă credinţă, o
morală mincinoasă, face din bărbaţi nişte farisei şi induce comportamente
ipocrite.
A accepta ideea
că bărbatul este un poligam
trebuie să-i pună femeii problema cum să-l determine la monogamie. Dar
bărbatul nu este doar predispus la
experienţe heterosexuale, ci şi la cele homosexuale sau bisexuale. Femeia îl imită, mai ales femeia
cu dominata erotică masculină.
O formă de
masculinizare a femeii are loc în perioada de îndrăgostire cînd
hipofiza ei produce un exces de
testosteron şi cînd ea devine din pasivă
activă sexual. Lesbianismul, de regulă, este pentru fată , o fază de tranziţie
în adolescenţă( legături inocente,
pupături, strângeri în braţe, strângeri de mână , bine remarcată de filosofia greacă în poemele poetesei Sappho,
la fel ca băieţii de vârste
apropiate, care şi ei uneori, în grup se auto-stimulează) .
Când fata descoperă bărbatul,
faza de ,, lesbianism’’ este abandonată, la fel cum băiatul renunţă la auto-erotism, când descoperă femeia. În perioada legăturii homoerotice a fetei , aceasta învaţă ceea ce Sappho, încerca să le înveţe pe discipolele
sale – anume - arta de a fi femeie. A învăţa arta de a fi femeie, aste e o sublimă încercare pentru femeie , căci de
arta ei depinde, în mare măsură,
fericirea conjugală,
În acest sens, dacă femeia îşi iubeşte cu adevărat
bărbatul trebuie să dea dovadă de măiestrie şi să facă din iubirea conjugală arta
de a-l lega pe soţ şi a-l determina să nu caute la alta sau mai rău, ca în zilele
noastre, la altul, ceea ce nu mai află
acasă - misterul erotic.
Ce vrea bărbatul de la femeia lui? Căldură sufletească şi sex. Cu
trecerea anilor, mai cu seamă după apariţia copiilor, femeia îi oferă tot mai puţin . Reproşurile ,
criticile, certurile din nimic, dar mai cu seamă manifestarea în varii
conjuncturi a superiorităţii faţă de soţ, punerea mai mult sau mai puţin
conştientă în inferioritate pe bărbat de faţă cu alţi masculi, îl alungă din
patul conjugal.
Bărbatul caută atunci, în afara căsniciei, femeia care
să-i redea dacă nu cu adevărat puterea, cel puţin iluzia puterii masculine. El
găseşte puterea, de obicei la femei inferioare soţiei sale, dar care posedă
marea artă de a-i induce bărbatului, iluzia ei. Masculul vrea să domine, nu să
fie dominat.
De regulă, femeia răspunde re-activ la descoperirea
infidelităţii bărbatului şi nu reuşeşte prin atitudinea sa acuzatoare
decât să înrăutăţească şi mai mult
situaţia familiei: afemeiatul trebuie pedepsit cu orice preţ. Nevasta nu-şi pune niciodată problema dacă nu ea este
principala vinovată atunci când bărbatul a evadat din închisoarea căsniciei:
toată vina e a lui. Iubesc trădarea dar nu iubesc trădătorii: asta e morala
femeii.
Prin toată conformaţia ei fizică, psihică, mintală şi
spirituală femeia este predestinată realizării unităţii, a
legăturii rupte. Or, prin reacţia ei vehementă, escaladează conflictul, uneori
până la despărţirea definitivă şi irevocabilă şi aruncarea în haos a vieţii
progeniturilor. Cât priveşte homosexualitatea pe care o vedeţi la fiica sau
fiul (intuiesc teama şi îngrijorarea dvs. de mamă, vă e teamă de fiul sau fiica
dvs. să nu apuce asemenea căi), cred că este o formă extremistă de sexualitate şi se datorează în
mare parte conflictelor părinteşti, care
au devalorizat până la a fi repudiată - iubirea conjugală.
Pentru copii infidelitatea unuia dintre părinţi, a
tatălui este percepută catastrofal de fiică, a mamei catastrofal de fiu, în
parte şi geloziei inconştiente generată ( cf. psihanalizei lui Freud de
,,complexul Electra, respectiv ,,al lui Oedip’’.
Devenim, nu ne
naştem homosexuali şi lesbiene; numai că devenirea nu se produce pe
tabula rasa. Trebuie să existe o
predispoziţie genetică, drept urmare fiecare bărbat şi fiecare femeie este un
prezumtiv homosexual. Am putea crede mai departe că este opţiunea noastră, că
avem liber arbitru şi că eul conştient optează pentru orientarea noastră
sexuală. Dacă am crede aşa ceva am fi în eroare. Din nefericire, sau poate din
fericire, Dumnezeu ne-a procopsit cu o minte formată
din două surse informaţionale, cea a inconştientului implantată în
reţele neuronale fundamentale, aceea cu care e naştem, şi acea din
reţelele cortexului, dobândită în
procesul cunoaşterii , a formării şi definitivării reţelelor neuronale ale
conştientului cu care percepem şi înţelegem realitatea.
Fără prima
sursă cunoaşterea realităţii nu ar fi
posibilă, fără cea de-a doua nu am putea înţelege realitatea şi am cantona ca psihoticii într-o
lume infantilă.
Predestinarea noastră este cea de fiinţe
heterosexuale, fapt ce nu poate fi contestat de vreme ce am fost dotaţi cu
organe reproducătoare, ca toate
celelalte animale care se reproduc sexual.
Totuşi cum se explică homosexualitatea la om? Trebuie să admitem un
lucru; raportată la heterosexualitate, care este calea de mijloc, orientarea homosexuală este o formă extremistă de
sexualitate care iese din normalitatea biologică. Omul, spre deosebire, de
oricare alt animal are această vocaţie a păcatului originar, a tentaţiei fructului oprit, aceea încălcării legii cunoaşterii binelui şi
răului, a experimentării tabu-ului. Drept urmare, accidental sau voit au avut
loc relaţii de tip homosexual; să ne
amintim că la vechii greci asemenea relaţii nu erau hulite. Dimpotrivă. Spre exemplu frumosul Alcibiade, înclinat spre plăcerile senzoriale,
deşi strunit adesea de Socrate, nu se putea abţine de la ofertele celor
care î-l adulau. ,,Cleanthes spunea că Socrate îl
ţinea pe Alcibiade de urechi pe când rivalii filozofului
îi ofereau multe părţi, de neatins pentru filozof, adică pântecele,
mădularele ruşinoase , gâtlejul.’’
(Plutarh – Vieţi paralele)
În acea atmosferă greacă de
libertate homoerotică, Socrate
era printre puţinii elini care tânjeau dup femei.
Se pare că
organizarea şi structurarea informaţiei în creier conform ultimelor cercetări cognitiviste au revelat
un comportament deosebit al reţelelor neuronale, specializarea şi
non-specializarea neuronilor dintr-o anumită zonă sau mai multe zone ale creierului.
Spre exemplu neuronii din zona plăcerii sexuale pot participa în aceeaşi măsură şi la plăcerea defecaţiei
şi implicit a coitului anal. Credem că Freud
nu a greşit, dimpotrivă a avut intuiţie genială când a vorbit despre plăcerea suptului, a defecaţiei şi cea
sexuală, manifestate în ordinea cronologică a devenirii fiinţei umane.
Pentru a
înţelege mai bine de ce devenim şi de ce nu ne naştem homosexuali am să vin cu un exemplu; o femeie se adresa,
în urmă cu ani, celebrului sexolog,
Bebe Mihăiescu, cerându-i disperată un sfat.
Iată povestea ei:,,În urmă cu aproape un
an am fost la o petrecere împreună cu
soţul meu, unde am băut mai mult ca de obicei. Reveniţi acasă, soţul mi-a
propus în seara aceea să avem un contact anal. Sub influenţa alcoolului îngurgitat
am acceptat. Spre surprinderea mea mi-a plăcut. Mai apoi am avut contacte
sexuale normale, dar nu am mai avut orgasm vaginal. Eram obsedată de sexul anal
şi i-am cerut soţului, după aproape un an,
să avem un contact anal.
Acum treaz, a acceptat cu greu şi
nu a ezitat să-şi arate dezgustul. Pentru mine însă orgasmul anal a fost
cutremurător. De atunci îmi este ruşine de soţ, de socri, de părinţi
de copii. Am deschis cutia Pandorei ...şi acum îi suport consecinţele. Cum să
revin la normal?’’ Credem că în
creierul ei s-a format un nou circuit neuronal orgasmic - cel anal. Sexologul
i-a propus terapie psihică , pe care
femeia a refuzat-o. ,,Nu vreau să merg la psiholog!''
Plăcerea anală
s-a dovedit a fi mai cutremurătore în raport cu cea vaginală, din
mai multe motive, credem noi; s-a format o nouă reţea orgasmică
,nerodată. Sexul anal i-a oferit miracolul ,, pentru prima oară''
; apoi teamă indusă de culpabilitatea încălcării unui tabu, acela al
prea-curviei(sexul anal) i-a crescut
excitaţia şi nivelul plăcerii.
Sexul anal cu o
femeie este, în ultimă instanţă, o formă de homosexualitate mascată. Să
amintim că nimeni nu e perfect bărbat şi
nimeni perfect femeie; în configuraţia
corporală, psihică, mintală şi spirituală suntem în diferite proporţii androgini. Aşadar,
într-o experienţă homosexuală,
accidentală sau voită conştient, ne
putem schimba definitiv şi aproape irevocabil orientarea sexuală. Un pederast
pasiv va suferi aceeaşi schimbare orgasmică ca şi femeia din exemplul
prezentat. Un homosexual activ, chiar dacă îşi menţine plăcerea în penis,
orgasmul lui cutremurător va fi numai în contactul anal. De regulă, prima experienţă sexuală ne predestinează unei anumite orientări
sexuale. Totul depinde de cum ne-am ,,programat'' plăcerea în creier. Pentru o mai bună
înţelegere a fenomenului homosexual vă propun lectura nuvelei, Stavru, a
scriitorului brăilean Panait Istrati.
Pentru Stavru, homosexualitatea a rămas în pofida dorinţei
de a reveni la normal, un drum fără
întoarcere.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu