Faceți căutări pe acest blog

duminică, 18 martie 2012

Tableta iPad 3 supraevaluată?

  


 
           Jurnalistul american Henry Blodget critică, în editorialul său publicat în Business Insider, noua tabletă de la Apple şi pe fanii companiei create de Steve Jobs.
iPad-ul s-a lansat în SUA pe 16 martie, iar mii de oameni au stat zeci de ore la coadă în faţa magazinelor Apple. Asta deşi compania distribuie tableta şi prin alte reţele de magazine, iar unele dintre ele nu au avut niciun client, susţine Blodget.
          Jurnalistul mai spune că fanii Apple tind să supraevalueze tableta, tocmai pentru a justifica orele pierdute la coadă. „Dacă ai aştepta şapte ore la coadă pentru un obiect pe care l-ai putea cumpăra în şapte minute, nu ai tinde să te convingi singur că e mai bun decât e de fapt?”, se întreabă retoric editorialistul.
Blodget spune că un coleg i-a arătat un iPad 2 şi un iPad nou tocmai pentru a sesiza diferenţele. „M-am uitat la cele două tablete timp de câteva secunde şi, sincer, nu mi-am dat seama care e una şi care e alta. Poate că există vreo diferenţă uluitoare care să mă dea pe spate când o descopăr, dar nu mi-am putut da seama de ea la prima vedere”, a comentat Blodget.
Jurnalistul precizează că deţine un iPhone 3GS, un smartphone „vechi” de trei generaţii (ulterior au apărut iPhone 4 şi iPhone 4S). De asemenea, Blodget are şi un iPad 1 (prima generaţie) şi spune că deosebirile dintre cele două sunt destul de mici şi nu merită diferenţa de bani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu